فونیکسریمکسبهتام

وکیل مدافع بازیکن استقلال :

حکم صادر شده درباره مهدی قائدی قابل اعتراض است

عصر خودرو- وکیل مدافع «مهدی قائدی» بازیکن جوان تیم فوتبال استقلال که به یک سال حبس محکوم شده، گفت: حکم صادر شده درباره موکل من قابل اعتراض است و به طور حتم خواستار تجدید نظر در آن هستیم.

حکم صادر شده درباره مهدی قائدی قابل اعتراض است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا، نهم بهمن سال 96 بود که مهدی قائدی بازیکن جوان آبی پوشان پایتخت و چندتن از همراهانش در بزرگراه امام علی بوشهر دچار سانحه رانندگی شدند؛ سانحه‌ای که باعث شد احمدرضا شاکر یکی از سرنشینان خودرو دچار مرگ مغزی شود و فوت کند، قائدی زیر تیغ جراحی برود و سه نفر دیگر هم آسیب سطحی ببینند.
    پس از ماه ها رای پرونده شکایت خانواده مرحوم احمد رضا شاکر از مهدی قائدی توسط قاضی پرونده صادر شد.
    مهدی قائدی به دلیل رانندگی بدون گواهینامه و تصادف منجر به فوت متهم به یک سال حبس تعزیری، پرداخت 360 میلیون تومان دیه به خانواده شاکر و 200 ساعت کار اجتماعی در مدارس فوتبال یا مراکز شهرداری محکوم شد.
    «فضیله زارعی» وکیل مدافع مهدی قائدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا اظهار داشت: خانواده مرحوم شاکر هیچ گونه رضایتی در پرونده موکل بنده «مهدی قائدی» ندادند چرا که اگر این اتفاق رخ می داد، روند پرونده تغییر و به شکل دیگری دنبال می شد؛، حتی امکان صدور حکم دیگری وجود داشت.
    وی با بیان اینکه حکمی که از سوی دادگاه درباره قائدی صادر شده، قابل اعتراض در دادگاه تجدید نظر است و به طور حتم درخواست تجدید نظر می‌کنیم، افزود: اینکه چه رایی صادر شود، از آن بی اطلاع هستیم. ممکن است تجدید نظر ما پذیرفته و حکم تغییر پیدا کند و شاید حکم صادر شده تایید شود. این موضوعی است که به مرجع قانونی بر می گردد و کاملا تابع آن بوده و به آن احترام می گذاریم.
    وکیل مهدی قائدی خاطرنشان کرد: سه قاضی دیگر در دادگاه تجدید نظر حضور دارند که با بررسی پرونده با توجه به دلایل و مستنداتی که ارائه خواهیم داد به رای صادر شده رسیدگی و بر اساس آن به اعتراض ما رای نهایی را صادر می کنند.
    زارعی تصریح کرد: اینکه مادر مرحوم احمد شاکر ادعا کرده است، مهدی قائدی در حالت غیرعادی رانندگی کرده است، به دور از واقعیت بوده و حقیقت ندارد، چرا که در گزارشات پلیس چنین موضوعی آمده است. ضمن اینکه پس از مصدومیت موکل بنده در بیمارستان از وی تست الکل گرفته شد و پاسخ کتبی آن موجود است و متاسفانه مادر مرحوم شاکر برخلاف مستنداتی که در پرونده موجود است، مصاحبه می کنند.
    وی درباره اینکه مادر احمد شاکر با قاطعیت اعلام می کند در روز حادثه مهدی قائدی راننده اتومبیل بوده است، اما شاهدان حاضر در دادگاه ادعای دیگری دارند اعلام کرد: شخصی به نام «مهدی حسن پور» که اتومبیل متعلق به وی بود، در دادگاه شهادت داد که در روز حادثه وی پشت فرمان نشسته است و مهدی قائدی نیز چنین ادعایی را مطرح کرده است که بعید می دانم دروغ بوده باشد.
    وکیل مهدی قائدی در پایان گفت: مادر مرحوم شاکر از مهدی قائدی ابراز ناراحتی کرده است که پس از این حادثه هیچ گونه سراغی از خانواده این مرحوم نگرفته است اما در صحبت هایی که با موکل و مادرش داشتم این موضوع را قبول نداشتند، قائدی در صفحه شخصی خود ضمن ابراز تاسف شدید از مرگ جوان ناکام احمدرضا شاکر، به خانواده وی تسلیت گفته و ابراز همدردی کرده است. این را هم باید در نظر باید داشت این دو نفر مثل برادر بودند و اینکه قائدی صمیمی ترین دوست خود را فراموش کرده باشد، به دور از منطق است.
     
     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو