فونیکسریمکسبهتام

پویش ملی داخلی‌سازی قطعات محصولات سایپا ادامه دارد؛

سایپا دوباره فعالان صنعت و دانشگاه را فراخواند

عصر خودرو- مدیرعامل مرکز تحقیقات و نوآوری صنایع خودرو سایپا گفت: این مرکز از همه پژوهشگران، دانشگاهیان و شرکت‌های دانش‌بنیان برای همکاری در طراحی و ساخت قطعات پیشرفته خودرویی استقبال می‌کند.

سایپا دوباره فعالان صنعت و دانشگاه را فراخواند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از سایپانیوز ،  مهدی پازوکی در حاشیه بازدید دستیار ویژه وزیر صنعت، معدن و تجارت از نمایشگاه دائمی قطعات محصولات سایپا افزود: در این نمایشگاه، بیش از 350 قطعه به‌نمایش درآمده تا شرکت‌ها و صنایع علاقه‌مند به مشارکت در طراحی و ساخت آن‌ها بتوانند ضمن بازدید، با این مجموعه ارتباط و تعامل برقرار کنند.

    پازوکی تصریح کرد: مرکز تحقیقات و نوآوری صنایع خودرو سایپا به‌عنوان یک مرکز دانش‌بنیان در صنعت خودرو کشور، آماده همکاری با همه شرکت‌ها و تولیدکنندگان داخلی در زمینه بررسی نیازهای این گروه و تولید انبوه قطعات پیشرفته است.

    وی گفت: تاکنون شرکت‌ها و صنایع مختلفی جهت همکاری با گروه خودروسازی سایپا اعلام آمادگی کرده‌اند و نشست‌ها و مذاکرات موفقی هم با بسیاری از آن‌ها انجام شده و قرار است این شرکت‌ها طرح‌های خود را ارائه کنند.

    وی ادامه داد: خودکفایی در زمینه طراحی و تولید انبوه قطعات پیشرفته خودرویی در دستورکار سایپا قرار گرفته و این مجموعه توانسته بخش زیادی از این هدف را محقق کند.

    به گفته مدیرعامل مرکز تحقیقات سایپا بسیاری از قطعات پیشرفته که قبلاً از منابع خارجی تأمین می‌شد، در حال حاضر با حمایت گروه خودروسازی سایپا در داخل کشور تولید شده و قصد داریم این چرخه را تا دستیابی به خودکفایی کامل ادامه دهیم.

    پازوکی ادامه داد: با هماهنگی وزارت صنعت، معدن و تجارت تلاش می‌کنیم شرکت‌های داخلی توانمند را شناسایی کرده و زمینه همکاری آنان را فراهم کنیم.

    مدیرعامل مرکز تحقیقات و نوآوری صنایع خودرو سایپا گفت: هم در زمینه طراحی و ساخت قطعات پیشرفته محصولات کنونی و هم جهت افزایش داخلی‌سازی محصولات آینده گروه سایپا، برنامه‌ریزی لازم صورت گرفته است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو