فونیکسریمکسبهتام

سایبان‌های پیچ و مهره‌ای

عصر خودرو- سایبان خودرو یکی از ضروری ترین موارد در حفظ و نگهداری خودرو می باشند که تأثیر بسزایی در طول عمر باطری خودرو و ثابت ماندن رنگ بدنه ی آن دارند و هنگامی که خودرو طی چند ساعت متوالی زیر تابش مستقیم نور خورشید قرار بگیرد، به علت فضای بسیار گرم داخل خودرو، استفاده مجدد از آن دشوار می شود، همچنین عدم استفاده از سایبان خودرو باعث می شود عمر برخی از قطعات آن کاهش یافته و به اصطلاح بدون کارکرد مستهلک می شوند.

سایبان‌های پیچ و مهره‌ای
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از خبرآنلاین ، استفاده از سایبان های خودرو، هم در فصول گرم سال و هم در فصول سرد امری ضروری می باشد. چرا که در فصول گرم سال گرمای بسیار زیاد و تابش مستقیم نور خورشید ممکن  است باعث صدمه رساندن به خودرو شود و همچنین در فصول سرد نیز به دلیل پایین بودن دمای محیط و بارش برف و باران ، احتمال یخ زدگی خودرو، روشن نشدن خودرو بر اثر سرمای زیاد، یخ زدن شیشه ها و کثیف شدن آن وجود دارد. در کنار تمام این موارد، ماشین هایی که در زیر سایبان پارک می شوند کمتر نیاز به کارواش خواهند داشت و از شر باران های اسیدی و فضولات پردنگان در امان می مانند.

    تعدادی از موارد استفاده سایبان ها عبارت است از: سایبان خودرو، سایبان بارانگیر، سایبان حیاط، سایبان کولر، سایبان پوشش استخر، سایبان تراس، سایبان درب حیاط و پنجره و ... که این سایبان ها می توانند ثابت یا قابل حمل، برقی و یا دستی باشند. در این مقاله قصد داریم به بررسی مزایای سایبان های پیچ و مهره ای بپردازیم.

    ساختار سایبان های پیچ و مهره ای به گونه ای است که تمام اجزای فلزی آن در کارخانه توسط افراد ماهر با جوش  CO2 آماده شده، سپس جرم زدایی و عاری از هرگونه چربی و گرد و خاک می شود و بر روی آن پوشش رنگ کوره ای الکترواستاتیک می گردد. پس از رنگ تمام قسمت ها از لحاظ فنی چک شده و به همراه پوشش آن بسته بندی و آماده ارسال می گردد.تمام قطعات و لوازم این سایبان ها از قبل آماده شده و بدون ایجاد مزاحمت در محل مورد نظر به آسانی و در مدّت زمان بسیار کمی کمتر از 2 ساعت نصب می شود.

    به این نکته نیز باید توجه داشت که امکان جابجایی سایبان های سنتی به مکان دیگر به علت استفاده از جوشکاری برای اتصال به دیوار وجود ندارد. در صورتی که سایبان های پیچ و مهره ای به دلیل ساختار منحصر به فردی که دارند، به وسیله پیچ و مهره به دیوار متصل شده اند و این امکان را به وجود می آورند که در صورت تمایل آن را جابجا کنیم و در محل دیگری نصب نماییم.

    این ویژگی های منحصر به فرد سایبان پیچ و مهره ای باعث شده این سایبان ها طرفداران بسیار زیادی پیدا کنند. شرکت بزرگمهر با ارائه این نوع سایبان ها در تلاش است بهترین محصولات را با بالاترین کیفیت تولید کرده و در اختیار شما عزیزان قرار دهد.

    در مجموعه بزرگمهر سایبان های متعدد و پرکاربرد زیادی تولید و عرضه می گردند که در کنار زیبایی و ظرافت، استحکام و امنیت را نیز به همراه دارند. این سایبان ها توسط افراد ماهر و با تجربه ساخته و نصب می گردد.

    شرکت بزرگمهر سازنده انواع ساختمان پیش ساخته، کانکس، سایبان، آلاچیق، درب فلزی، سقف های شیشه ای، شیشه بالکنی و ... تلاش کرده تا محصولات به روز و مورد اطمینان را به بازار عرضه نماید. شما می توانید با بازدید از سایت این شرکت جهت مشاهده محصولات و یا دریافت مشاوره اقدام نمائید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو