فونیکسریمکسبهتام

ترافیک نیمه سنگین در خروجی‌های شرقی تهران

عصر خودرو- جانشین فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: هم اکنون در محورهای شرق استان به سمتش استان‌های شمالی شاهد بار ترافیکی نیمه سنگین و پرحجم هستیم و خودروها به مرور در حال عبور از استان تهران هستند.

ترافیک نیمه سنگین در خروجی‌های شرقی تهران
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از فارس، علی سلیمانی عصر امروز در پردیس در خصوص حوزه ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا (ع) و بزرگراه حرم حرم، اظهار داشت: در حال حاضر تردد انواع وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور هراز پرحجم و نیمه‌سنگین و عبور خودروها از شمال به جنوب این محور روان و عادی است.

    جانشین فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: فردا دوشنبه با حضور ماموران راهور از ساعت 17 محور هراز از جنوب به شمال در محدوده رودهن مسدود و از ساعت 19 الی 2 بامداد این محور از شمال به جنوب یک طرفه خواهد شد.

    وی افزود: آمد و شد انواع وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور فیروزکوه نیمه سنگین و پرحجم است و عوامل پلیس راه با آماده باش صددرصدی در سطح محورها حاضر و با رانندگان متخلف برخورد قانونی خواهند کرد.

    سلیمانی با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شرق استان رخ نداده، بیان داشت: عبور و مرور وسایل نقلیه از محورهای امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم نیمه سنگین و پرحجم به سمت شهرهای شمالی و از شمال به جنوب عادی و روان گزارش شده است.

    جانشین فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران ارتکاب تخلفات حادثه ساز را خط قرمز پلیس عنوان کرد و گفت: در شرایط آب و هوایی حاضر بر کشور و بارش های بهاری رانندگان سرعت مطمئنه، پرهیز از عجله و شتاب، رعایت فاصله مناسب نسبت به خودروهای جلویی را مد نظر قرار بدهند.

    وی، اظهار کرد: هموطنان پیش از آغاز مسافرت با رعایت مدیریت زمان سفر، از وضعیت راه ها از طریق مراجع رسمی مطلع و سپس اقدام به آغاز سفر کنند تا به زمان پیک ترافیک برخورد نکنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط