فونیکسریمکسبهتام

تردد روان در راه‌های استان سمنان

شرایط جوی مطلوب است

عصر خودرو- همزمان با دومین روز از تعطیلات عید فطر غالب محورهای استان سمنان دارای ترافیکی روان هستند و تردد در آن‌ها به خوبی جریان داشته و شرایط جوی شهرهای استان نیز مساعد است.

تردد روان در راه‌های استان سمنان
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۱:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ،  تردد در غالب راه‌های استان سمنان در مبادی ورودی و خروجی به خصوص کریدور شرق-غرب و محور شمال-جنوب عادی دنبال می‌شود و ترافیک خاصی مشاهده نمی‌شود از سوی دیگر نگاهی به نقشه‌های هواشناسی نیز نشان می‌دهد پدیده خاص جوی در استان دیده نمی‌شود.

    همزمان با پایان تعطیلات عید سعید فطر به نظر می‌رسد از فردا جاده‌های استان سمنان به سمت تهران، دچار ترافیک نیمه سنگین شود لذا مسافران برای بازگشت به شهرهایشان بهتر است زمان بندی را فراموش نکنند.

    تردد روان است

    رئیس پلیس‌راه استان سمنان  بابیان اینکه هم‌اکنون تردد در محورهای مواصلاتی استان آرام و روان گزارش می‌شود، گفت: مشکل خاصی در جاده‌ها وجود ندارد.

    سرهنگ تقی کبیری  ضمن بیان اینکه تردد در محورهای مواصلاتی استان، آرام و روان گزارش می‌شود، ابراز داشت: خوشبختانه تصادف منتهی به فوت در چند روز اخیر گزارش نشد و امیدواریم تا پایان تعطیلات شاهد رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از سوی مردم و کاهش تصادفات رانندگی باشیم.

    وی بابیان اینکه تردد روان در محورهای استان سمنان برقرار است، اضافه کرد: تنها در جاده شاهرود-رامیان (اولنگ) به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود اعلام‌شده است و در مابقی محورها مشکل خاصی وجود ندارد.

    لزوم استراحت پس از مدتی رانندگی

    رئیس پلیس‌راه استان سمنان بابیان اینکه جاده‌های استان تحت پوشش 90 دستگاه دوربین سرعت‌سنج ثابت و سیار قرار دارد، ابراز داشت: مواردی نظیر سرعت، رفتارهای پرخطر، سبقت نابجا، کمربند ایمنی توسط این دوربین‌ها ضبط و علاوه بر آن نیروهای پلیس راهور نیز در طول مسیر حضور دارند.

    کبیری در ادامه تصریح کرد: با توجه به اینکه 60 درصد تصادفات جاده‌ای را خستگی و خواب‌آلودگی، عدم توجه به جلو و واژگونی خودرو شامل می‌شود از رانندگان انتظار می‌رود بعد از هر دو ساعت رانندگی به‌طور کامل از خودرو پیاده شوند و استراحت یک ربع را در برنامه خود لحاظ کنند.

    وی افزود: با توجه به اینکه فردا آخرین روز از تعطیلات است از مسافران و زائران درخواست می‌شود ساعت بازگشت خود را به‌روز آخر موکول نکنند و به‌محض احساس عدم هوشیاری لازم از ادامه مسیر صرف‌نظر و در زائرسراها یا پارکینگ‌های حاشیه راه و اقامتگاه‌های شهری اسکان گرفته و سپس طی مسیر کنند.

    آسمان صاف است

    نگاهی به نقشه‌های هواشناسی نیز نشان می‌دهد پدیده خاصی در آسمان استان سمنان طی امروز و فردا ملاحظه نمی‌شود غالب نقاط استان آسمانی صاف دارند و افزایش دمای هوا در روزهای آتی رخ خواهد داد.

    دمای کنونی مرکز استان سمنان هم اکنون 26 درجه بالای صفر است و بیشینه و کمینه دما 35 و 24 درجه بالای صفر خواهد بود همچنین دمای هوای شاهرود 24، میامی 23، دامغان 24، مهدی شهر 20 و گرمسار 30 درجه بالای صفر است.

    خنک‌ترین بخش استان سمنان اما رضوان کالپوش در میامی و گرم‌ترین آن گرمسار هستند.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو