فونیکسریمکسبهتام

ورود ۳۳۶ هزار خودرو به گیلان

زمان بازگشت سفر مدیریت شود

عصر خودرو- رئیس پلیس راه گیلان با اشاره به ورود ۳۳۶ هزار خودرو در چند روز گذشته وترافیک پر حجم اما روان در محورهای این استان، گفت: مسافران زمان بازگشت را مدیریت کنند.

ورود ۳۳۶ هزار خودرو به گیلان
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ،  سرهنگ حسین محمدپور  با اشاره به وضعیت محورهای استان گیلان، اظهار کرد: در سه روز گذشته و با آغاز تعطیلات عید سعید فطر شاهد ترافیک پرحجم اما روان در تمامی محورهای استان گیلان بوده ایم.

    رئیس پلیس راه گیلان با بیان اینکه خوشبختانه شاهد مشکل و گره ترافیکی در محورهای استان گیلان نیستیم، افزود: تنها در محورهای حسن رود- زیباکنار در محدوده منطقه آزاد انزلی تجمع خودروها گزارش شده اما باقی محورها باز ولی پرحجم است.

    محمدپور در ادامه با اشاره به تصادفات جاده‌ای در چند روز گذشته نیز گفت: خوشبختانه در این مدت شاهد تصادف منجر به فوت نبوده‌ایم اما چندین مورد تصادف جرحی رخ داده که مصدومان با حضور نیروهای امدادی به مراکز درمانی منتقل شده‌اند.

    وی همچنین از مسافران خواست برای بازگشت به مقاصد خود زمان را مدیریت کرده و آن را به روز جمعه به ویژه برای ساعات بعد از ظهر برنامه ریزی نکند.

    رئیس پلیس راه گیلان با اشاره به ورود 336 هزار خودرو در سه روز گذشته به استان، تصریح کرد: با توجه به ورودی بسیار سنگین خودرو اگر مسافران زمان بازگشت خود را مدیریت نکرده و آن را برای روز جمعه برنامه ریزی کنند قطعاً شاهد بار ترافیکی سنگین در محورهای خروجی استان خواهیم بود.

    سرهنگ محمدپور افزود: قطعاً بازگشت همه مسافران در روز جمعه سبب می‌شود در محور رفت به سمت قزوین در محدوده سراوان با توجه به ورود خودرو از چهار محور به این محدوده و به علت عرض کم راه، گنجایش این میزان از خروج را نداشته و شاهد بار سنگین ترافیکی و معطلی مسافران باشیم.

    وی به ورودی شهر رودبار برای خروج نیز اشاره کرد و گفت: در این محدوده نیز با توجه به نبود زیرساخت‌های مناسب برای عبور از چند لاین و نبود یک مسیر جایگزین مدیریت نکردن سفر از سوی مسافران سبب ایجاد مشکل همانند زمان ورود به استان می‌شود.

    رئیس پلیس راه گیلان همچنین با تأکید بر لزوم رعایت قوانین و مقررات از سوی رانندگان با توجه به بالا بودن حجم بار ترافیکی به ویژه در محورهای که جداسازی بین دو لاین ندارند، بیان کرد: رانندگان باید در این محورها از سبقت و سرعت غیرمجاز و حتی با توجه به بار ترافیکی از سبقت‌های مجاز و انحراف به چپ جدا خودداری کنند.

    وی مهم‌ترین عوامل وقوع تصادفات در روزهای گذشته را در ساعات روز انحراف به چپ و در شب هنگام عدم توجه به جلو و سرعت بالا عنوان کرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو