فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس راه گیلان:

ترافیک در محورهای خروجی گیلان سنگین و پرحجم است

عصر خودرو- رئیس پلیس راه گیلان با اشاره به پایان تعطیلات عید سعید فطر و بازگشت مسافران، گفت: ترافیک در محورهای خروجی استان گیلان سنگین و پرحجم است.

ترافیک در محورهای خروجی گیلان سنگین و پرحجم است
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، سرهنگ حسین محمدپور  با اشاره به وضعیت محورهای خروجی استان گیلان با توجه به پایان تعطیلات عید سعید فطر، اظهار کرد: با توجه به پایان تعطیلات و بازگشت مسافران به مقاصد خود از ساعت 18 عصر روز گذشته محورهای خروجی استان به سمت جاده تهران شاهد بار ترافیکی سنگین و پرحجم است.

    وی افزود: تمامی مسیرهای منتهی به محور شمال - جنوب اعم از سنگر به سیاهکل - سراوان، کوچصفهان به سنگر و همچنین محورهای غربی استان اعم از فومن و صومعه سرا به سراوان پرحجم و سنگین است.

    سرهنگ محمدپور با اشاره به اینکه ترافیک در محورهای ساحلی استان گیلان نیز همانند انزلی پرحجم گزارش شده است، گفت: در سایر محورهای خوشبختانه شاهد مشکل و گره ترافیکی نیستیم.

    وی دلیل اصلی ترافیک در محورهای استان گیلان را ورود خودرو از شهرهای غربی مازندران عنوان کرد و افزود: حجم ترافیک خودروها با نزدیک شدن به ساعات پایانی امروز در همه جاده‌های گیلان سنگین‌تر خواهد شد.

    رئیس پلیس راه گیلان افزود: تردد خودروها در دیگر جاده‌های گیلان پرحجم اما روان است.

    وی همچنین در ادامه به حوادث جاده‌ای در شبانه روز گذشته نیز اشاره و بیان کرد: خوشبختانه در شبانه روز گذشته شاهد تصادف منجر به فوت در محورهای استان گیلان نبوده‌ایم و تنها چند تصادف جرحی رخ داده که مصدومان به مراکز درمانی منتقل شدند.

    سرهنگ محمدپور با تأکید بر لزوم رعایت قوانین و مقررات از سوی رانندگان با توجه به بالا بودن حجم بار ترافیکی به ویژه در محورهای که جداسازی بین دو لاین ندارند از رانندگان خواست در این محورها از سبقت و سرعت غیرمجاز و حتی با توجه به بار ترافیکی از سبقت‌های مجاز و انحراف به چپ نیز جدا خودداری کنند.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو