فونیکسریمکسبهتام

احتمال تداوم ترافیک سنگین در محورهای مازندران تا ۲۴ ساعت آینده

عصر خودرو- رئیس مرکز مدیریت راههای مازندران پیش بینی کرد به دلیل حجم بالای خودروهای ورودی به این خطه شمال کشور در تعطیلات منتهی به عید سعید فطر ترافیک سنگین حاکم در محورهای این استان تا ۲۴ ساعت آینده ادامه داشته باشد.

احتمال تداوم ترافیک سنگین در محورهای مازندران تا ۲۴ ساعت آینده
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، محسن هاشمی   افزود: بر اساس گزارش دستگاه‌های تردد شمار از 13 خردادماه سال جاری تا بامداد روز جاری (جمعه 17 خردادماه) حدود 568 هزار دستگاه خودرو از مبادی ورودی به این خطه شمال کشور وارد شد.
    وی اضافه کرد: بر اساس همین گزارش (دستگاه‌های تردد شمار) تاکنون 382 هزار دستگاه خودروی ورودی این خطه شمال کشور را به سمت مقاصد اصلی ترک کردند و همچنان 180 هزار دستگاه خودرو مسافران در استان حضور دارد.
    وی اظهار داشت: با این روند پیش بینی می‌شود با ماندگاری 180 هزار دستگاه خودرو حداقل ترافیک موجود در سطح محورهای اصلی این خطه شمال کشور تا 24 ساعت آینده نیز همچنان ادامه داشته باشد.
    در سطح جاده‌های مازندران 51 دستگاه تردد شمار فعال است که در سال گذشته 500 میلیون تردد خودرویی را در سطج جاده‌های این استان به ثبت رساند که 11 درصد از این تردد در محورهای اصلی شامل هراز، کندوان، سوادکوه، ساری-کیاسر و کناره بود.
    *** ترافیک سنگین در جاده‌های مازندران
    رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران گفت: هم اکنون ترافیک در تمام محورهای اصلی این استان شامل هزار، کندوان، ساری-کیاسر و سوادکوه سنگین است و تردد در این محورها به کندی انجام می‌شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط