فونیکسریمکسبهتام

تردد سه میلیون خودرو در جاده های قزوین در تعطیلات عید فطر

عصر خودرو- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: سه میلیون خودرو در تعطیلات عید فطر از این استان عبور کرده اند که فرصت بسیار خوبی برای رونق گردشگری است.

تردد سه میلیون خودرو در جاده های قزوین در تعطیلات عید فطر
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، منوچهر حبیبی روز دوشنبه در اولین نشست ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی استان قزوین افزود: با توجه به متوسط تعداد سرنشینان، حدود 10 میلیون نفر از آزادراه‌های استان عبور کرده‌اند که بهره برداری گردشگری از این مسافران باید همواره در اولویت قرار گیرد.

    و: اظهار داشت: 257 مدرسه خالی در استان قزوین وجود دارد که باید برای استفاده بهینه از آنها برنامه ریزی شود و مردم در حال حاضر دغدغه مند خدمات زیرساختی نیستند و نظام جمهوری اسلامی در این خصوص پیشرفت‌های چشمگیری داشته، بنابر این لازم است تمرکز مدیران روی خدمات نرم افزاری باشد.

    وی با بیان اینکه اولویت مسئولان استان باید ارائه خدمات نرم افزاری باشد و همه باید تلاش کنند تا جلب رضایت مردمی افزایش یابد، اظهار داشت: برخوردی نرم و محترمانه با مسافران و گردشگران و ایجاد امکانات فناوری اطلاعات و ارتباطات در تمام نقاط استان رضایت شهروندان را بالا می‌برد.

    حبیبی تاکید کرد: خدماتی که توسط دستگاه‌ها در ایام تعطیلات انجام می‌شود باید به دور از روزمرگی و یکنواختی باشد و هر دستگاه لازم است که به نسبت تعطیلات قبلی اقدامات جدیدی را به صورت نوآورانه در دستور کار قرار دهد.

    این مسئول به لزوم جلب رضایت مردم پرداخت و اظهار داشت: همه برنامه‌ها و تصمیم گیری ها باید به ارائه خدمت بیشتر به مردم ختم شود و باید تلاش کرد تا شهروندان در آسایش و رفاه بیشتر باشند.

    حبیبی با بیان اینکه نظارت‌ها باید مستمر و همیشگی باشد، گفت: هیچگاه نباید از نظارت غافل شد و در همه ایام نیازمند نظارت هستیم تا مجموعه‌ها به نحو احسن خدمت کنند.

    وی به مفهوم حقوق شهروندی پرداخت و خاطرنشان کرد: رعایت حقوق شهروندی یک مطالبه عمومی است که به ما می‌گوید هر شهروند نسبت به یکدیگر از حق و حقوقی برخوردار است.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو