فونیکسریمکسبهتام

معاون وزیر راه و شهرسازی:

مشکل ساختاری راهداری و حمل و نقل جاده ای سمنان برطرف می شود

عصر خودرو- معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور گفت: مشکلات ساختاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با تخصیص اعتبار و تکمیل نیروی انسانی به زودی برطرف می شود.

مشکل ساختاری راهداری و حمل و نقل جاده ای سمنان برطرف می شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، عبدالهاشم حسن نیا روز چهارشنبه در دیدار با علیرضا آشناگر استاندار سمنان در دفتر استانداری سمنان افزود: رفع مشکل نیروی انسانی و ساختاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان با برنامه ریزی اصولی و تلاش وزارتخانه برطرف می شود.

    وی خاطر نشان کرد: کلنگ زنی ساختمان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان به زودی انجام می شود و بیش از 20 درصد اعتبار سال 98 برای رفع مشکلات زیرساختی این اداره کل به زودی پرداخت می شود.

    معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: مسئولان استان سمنان برای تسریع در رفع مشکلات ساختاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای با وزارت راه و شهرسازی همکاری کنند.

    حسن نیا اضافه کرد: سمنان یکی از استان های پرتردد کشور به شمار می رود و برای بهبود کیفی تردد در محور تهران-مشهد در محور سمنان براساس بازدیدهایی که انجام شده تلاش می شود.

    وی اضافه کرد: احداث ساختمان پلیس راه سمنان و نصب و بهسازی دوربین های ثبت تخلف و سرعت در محورهای ارتباطی استان در دستور کار قرار دارد.

    سالانه بیش از 22 میلیون مسافر از هشت هزار و 500 کیلومتر راه‌های استان سمنان عبور می‌کنند و بیش از 600 کیلومتر از 950 کیلومتر محور تهران-مشهد در سمنان قرار دارد.

    گستره جاده‌های سمنان به اندازه جاده‌های 6 استان کشور است و این استان با 97 هزار و 491 کیلومتر مربع، به لحاظ وسعت رتبه ششم کشور را دارد، همچنین بر اساس آمار، در هر 60 دقیقه حدود 250 تا 450 وسیله نقلیه از محورهای ارتباطی سمنان عبور می‌کند که در زمان اوج سفرها این رقم در هر 60 دقیقه به طور متوسط به بیش از یک هزار و 200 خودرو می‌رسد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو