فونیکسریمکسبهتام

۶ هزار خودرو دارای نقص فنی در کرمان شناسایی شدند

عصر خودرو- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان با اشاره به فعالیت ۶ مرکز معاینه فنی ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری در استان کرمان گفت: از مجموع ۴۶ هزار خودروی مراجعه کننده به مراکز معاینه فنی استان، ۶ هزار خودرو دچار نقص فنی در سیستم‌های ایمنی بودند که شناسایی و برای رفع عیوب فنی برگشت داده شدند.

۶ هزار خودرو دارای نقص فنی در کرمان شناسایی شدند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ،  سید علی حاج سید علیخانی   افزود: بیش از 40 هزار انواع خودروی سبک و سنگین پلاک عمومی و حمل و نقل جاده‌ای کالا و مسافر با مراجعه به مراکز معاینه استان در آزمون‌های چندگانه این مراکز تأیید شده و طی یکسال گذشته کارت معاینه فنی دریافت کرده اند.
    وی یاد آور شد: مراکز معاینه فنی خودروهای برون شهری استان در شهرستان‌های کرمان، سیرجان، بم، انار و رفسنجان قرار دارد و تعداد مراجعه ناوگان برون شهری در سال گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن بیش از یکصد درصد افزایش داشته است.
    وی به ضرورت دریافت برگ معاینه فنی توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای اشاره کرد و گفت: سیاست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در راستای افزایش و بهبود خدمات معاینه فنی است و در همین راستا گروه نظارتی متشکل از نمایندگان این اداره کل، اداره کل محیط زیست، پلیس راه و راهور ناجا، نسبت به نظارت بر حسن انجام فعالیت این مراکز به صورت ماهیانه اقدام می‌کند.
    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان تصریح کرد: سلامت فنی خودروها از مهم‌ترین نکات کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای است و باید صحت صدور کارت‌های معاینه فنی برابر با مشاهدات دقیق و عینی کارشناسان مراکز معاینه فنی صورت پذیرد، لذا در صورت توجه نکردن دقیق و صدور غیر واقعی کارت معاینه فنی، عواقب بسیار خطرناکی در پی خواهد داشت.
    حاج سید علیخانی از مراجعه کنندگان به مراکز معاینه فنی ناوگان برون شهری خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را به سامانه پیامکی 10.000.341 اطلاع دهند.

    7420/‏

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو