فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس راه استان مرکزی:

سوانح رانندگی در محورهای استان مرکزی ۲ کشته برجای گذاشت

عصر خودرو- رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: حوادث رانندگی روز گذشته در محورهای استان مرکزی، ۲ کشته و ۲ مجروح در پی داشت.

سوانح رانندگی در محورهای استان مرکزی ۲ کشته برجای گذاشت
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۶:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  مهر، سرهنگ ایرج کهریزی در بیان جزئیات این سوانح اظهار داشت: در نخستین حادثه رانندگی که روز گذشته بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس در کیلومتر 34 محور ازنا - اراک رخ داد، یکی از سرنشینان آن بر اثر شدت جراحات وارده در دم جان سپرد و راننده خودرو نیز مجروح و به وسیله نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شد.

    وی خاطرنشان کرد: علت وقوع این حادثه از سوی کارشناس تصادفات پلیس راه عدم توجه به جلو، ناشی از خستگی و خواب آلودگی راننده خودرو بیان شده است.

    رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی عنوان کرد: در سانحه دیگر که در همین روز بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی سواری تیبا با کامیون در کیلومتر 42 محور قدیم ساوه - تهران به وقوع پیوست، راننده خودروی سواری بر اثر شدت جراحات وارده در محل وقوع تصادف جان باخت و تنها سرنشین آن نیز مجروح و به وسیله نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شد.

    کهریزی یادآور شد: بر اساس اعلام کارشناس تصادفات پلیس راه بی مبالاتی از سوی راننده کامیون براثر تجاوز به چپ، علت وقوع این حادثه بوده است.
     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط