فونیکسریمکسبهتام

مدل‌های پرفروش خودروهای کیاموتورز در آمریکا

عصر خودرو- کیاموتورز یکی از شرکت های خودروسازی خارجی پرطرفدار در آمریکا محسوب می شود که سهم قابل توجهی در بازار این کشور دارد.

مدل‌های پرفروش خودروهای کیاموتورز در آمریکا
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۲:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، کیاموتورز که یکی از بزرگترین شرکت های خودروسازی کره ای به شمار می رود، سهم قابل توجهی از بازارهای جهانی را در اختیار دارد و طرفداران و مشتریان بسیاری را به سمت و سوی خود جذب کرده است.

    ایالات متحده آمریکا که همواره یکی از مهم ترین بازارهای فروش خودرو در جهان محسوب می شود، میزبان خودروسازان متعددی است که هر یک با رقابت تنگاتنگی که دارند، در تلاشند تا سهم بیشتری را در سال به خود اختصاص دهند و بدین ترتیب سودآوری و درآمدزایی خود را افزایش دهند.

    حالا بر اساس آمار و گزارش های منتشر شده در وب سایت best selling cars و با مقایسه مجموع و میزان کل فروش محصولات فروخته شده برند کیاموتورز در ایالات متحده آمریکا می توان دریافت که میزان فروش خودروهای این برند کره ای تقریباً در طول مدت دو سال 2017 و 2018 ثابت مانده و تغییر چندان زیاد و قابل توجهی نداشته است.

    جدول زیر به تشریح آمار و ارقام مربوط به خودروها و مدل های فروخته شده در بازار آمریکا در سال های 2017 و 2018 میلادی می پردازد:

    از پرفروش ترین مدل های برند کیاموتورز می توان به کیا سورنتو، کیا سول، کیا فورته، کیا اوپتیما و کیا اسپورتیج اشاره کرد که در سال گذشته موفق شده اند به ترتیب 107 هزار و 846، 104 هزار و 709، 101 هزار و 890، 101 هزار و 603 دستگاه خودرو در بازار آمریکا به فروش برسانند.

    از جمله مدل خودروهایی که در سال 2017 فروش نسبتاً بالاتر و موفقیت آمیزتری در مقایسه با سال بعد از آن یعنی 2018 داشتند، می توان به کیا سول، کیا سدونا، کیا کی 900، کیا کادنزا، کیا اوپتیما و کیا فورته اشاره کرد. به عنوان مثال، کیا سول در سال گذشته 104 هزار و 709 دستگاه در این بازار به فروش رفته است این در حالیست که در سال قبل از آن موفق شده بود 115 هزار و 712 دستگاه از آن را در آمریکا بفروشد.

    همچنین طبق جدول بالا می توان گفت که سه مدل خودروی کیا سول، اوپتیما و فورته از مرز و هدف فروش 100 هزار دستگاه خودرو در بازار ایالات متحده نیز عبور کرده اند و جز موفق ترین و پرفروش ترین مدل های توسعه داده شده توسط شرکت کره ای کیاموتورز به شمار خواهند رفت.

    بیشترین میزان رشد در طول یک سال نیز به خودروی کیاریو تعلق گرفته که میزان فروش آن 37 درصد نسبت به سال 2017 افزایش پیدا کرده است.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو