فونیکسریمکسبهتام

ناتوانی راننده در کنترل خودرو علت ۹۸ درصد تصادفات

عصر خودرو- ۹۸ درصد سوانح ترافیکی در محور‌های کهگیلویه و بویراحمد بواسطه‌ی ناتوانایی رانندگان در کنترل خودرو به دلایل مختلف است.

ناتوانی راننده در کنترل خودرو علت ۹۸ درصد تصادفات
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از صدا وسیما ،  رئیس پلیس راه این استان با بیان این مطلب و با اشاره به حدود ده سانحه ی رانندگی منجر به فوت و جرح در روز گذشته شرایط جغرافیایی کهگیلویه وبویراحمد و راههای کوهستانی را یاد آور شد و گفت: 98 درصد سوانح ترافیکی در محور های استان بواسطه ی عدم توانایی رانندگان در کنترل خودرو به دلایل مختلف است .

    ناتوانی راننده در کنترل خودرو علت 98 درصد تصادفات
    سرهنگ ویسی پور افزود : محور های این استان به ویژه در مناطق سردسیری محل تردد شمار زیادی از خود روها است که این مهم هوشیاری بیشتر رانندگان را در این محور ها می طلبد .
    وی محور یاسوج اقلید را یکی از محور های پرخطر با داشتن نقاط حادثه خیز زیاد دانست و افزود : روز گذشته به دلیل بی توجهی تعدادی از رانندگان متاسفانه تصادفات منجر به فوت یا واژگونی از ارتفاعات در این محور به وقوع پیوست .
    وی با بیان اینکه امسال نسبت به مدت مشابه پارسال تصادفات هفت درصد افزایش داشته است اضافه کرد : بیش از 6 هزار کیلومتر محور فرعی و اصلی در این استان وجود دارد که تلاش برای ایمن سازی این محورها ادامه دارد .
    رئیس پلیس راه استان از اجرای طرحی ترافیکی با هدف روانسازی ترافیک در سه راهی یاسوج بلهزار به کاکان خبر داد و افزود: با ایجاد میدانی موقت بر روی این تقاطع و نصب سرعت کاه شرایط برای تسهیل در تردد وسایط نقلیه به ویژه در روز های تعطیل فراهم می شود .
    وی همچنین از در دست اجرا بودن طرح جدید گشت نامحسوس با تاکید فرمانده ی کل ناجا خبر داد و گفت: در این طرح راننگان متخلف شناسایی می شوند .
    رئیس پلیس راه استان اضافه کرد: با مشارکت گروههای بهداشتی تست الکل و مواد مخدر از رانندگان گرفته می شود .
    وی افزود: در حال حاضر علائم راهنمایی و رانندگی مورد نیاز در محور های اصلی استان نصب شده اما در برخی محور های فرعی به نصب این علائم نیاز است .

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو