فونیکسریمکسبهتام

شش سال پیش در چنین روزی

کفاشیان و نبی در لیست واردات خودرو بودند

عصر خودرو- ۶ سال پیش در چنین روزی پس از صعود تیم ملی فوتبال به جام جهانی، دولت اعلام کرد به هر یک از ملی پوشان مجوز ورود یک اتومبیل خارجی را می دهد.

کفاشیان و نبی در لیست واردات خودرو بودند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو»، در لیست  آ زمان علاوه بر نام بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم ملی فوتبال، نام مسئولانی از فدارسیون فوتبال که با تیم ملی ارتباط داشتند هم دیده می‌شد و نام نفراتی چون علی کفاشیان و مهدی محمدنبی هم در این لیست وجود داشت.

    http://www.asrekhodro.com/News/33281
    7 میلیون خودرو بدون بیمه در کشور در حال تردد
    6 سال پیش در چنین روزی نماینده ستاد دیه کشور گفت: هفت میلیون از 25 میلیون دستگاه خودرویی که در کشور تردد می کنند، بیمه ‌شخص ثالث ندارند.

    http://www.asrekhodro.com/News/33284

    وضعیت خودروسازان و معمای قیمت خودرو
    6 سال پیش در چنین روزی روح الله بیگی ئیلانلو طی یادداشتی به بررسی وضعیت خودرو سازان و معمای قیمت خودرو پرداخت در آن یادداشت آمده بود:
    صنایع خودروسازی کشور به جهت پوشش حجم قابل توجه از نیروی کار بصورت مستقیم و غیر مستقیم و همچنین به دلیل تامین بخش بزرگی ازنیازهای مردم ونیاز صادرات محدود مورد حمایت دولتها بوده اند. ازطرفی بحث قیمت مناسب خودرو نیز همیشه مورد توجه بوده است .فلذا لازم است قیمت گذاری خودرو و حمایت از خودروسازان و توانمند سازی صنایع خودروسازی در هر برنامه ای بصورت یکجا دیده شوند. بی شک بهبود وضعیت خودروسازان و ایجاد شرایط رقابتی خودبخود باعث بهبود کیفیت و کاهش قیمتها خواهد شد. یجاد تناسب بین قیمت خودرو ،هزینه ها و سود منطقی و انتظارات قیمتی مردم بسیار ضروری است را که موفقیت خودروسازان یا عدم موفقیتشان ،کل کشور را تحت تاثیر قرار میدهد .

    http://www.asrekhodro.com/News/33263

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط