فونیکسریمکسبهتام

سرقت ۵۰ پراید برای مسافرکشی

عصر خودرو- مردی که برای تامین هزینه‌های اعتیادش اقدام به سرقت خودرو و مسافرکشی با آن کرده بود، دستگیر شد.

سرقت ۵۰ پراید برای مسافرکشی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۸:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، ساعت چهار بامداد روز گذشته ماموران گشت کلانتری عباس آباد حین گشت زنی در حوزه استحفاظی خود متوجه حضور یک خودروی مشکوک در خیابان مطهری شده و آن را تحت نظر قرار دادند. در بررسی‌های اولیه مشخص شد که پلاک عقب خودرو به سمت بالا خم شده که همین موضوع شک ماموران را افزایش داد و در همین راستا مظنون تحت مراقبت قرار گرفت.

    چند دقیقه بعد ماموران به راننده خودروی سواری که داخل خودرو مشغول زاغزنی خودروهای پارک شده در حاشیه خیابان بود نزدیک شدند اما این فرد بلافاصله پا به فرار گذاشته و در همین راستا نیز تعقیب و گریز میان پلیس و این فرد آغاز شد تا اینکه پس از چند دقیقه تعقیب و گریز سرانجام خودروی سواری به دلیل عدم کنترل وسیله نقلیه از سوی راننده به جدول کنار خیابان برخورد کرده و به دلیل ترکیدن لاستیک متوقف شد.

    با توقف خودرو، راننده که به دلیل تصادف از ناحیه دست و پا جراحت‌هایی جزئی برداشته بود، دستگیر و به کلانتری منتقل شد که در بررسی سوابق مشخص شد وی پیش از این نیز سابقه دستگیری داشته و اعتیاد شدیدی نیز به مصرف موادمخدر دارد.

    متهم در بازجویی‌های اولیه در کلانتری به به سرقت حدود 50 دستگاه خودروی سواری پراید در سراسر تهران اعتراف کرد و گفت که برای سرقت پرایدهایی را که سال تولیدشان مربوط به قبل از سال 85 بوده انتخاب کرده چراکه این خودروها فاقد سیستم ضد سرقت ایموبلایزر بوده و سرقتشان بسیار آسان است.

    متهم دستگیر شده همچنین اقرار کرد که پس از سرقت این خودروها چند روزی اقدام به مسافرکشی با آنها کرده تا با پولش هزینه خرید مخدر شیشه را تامین کند. پس از چند روز نیز خودروی دیگری سرقت می کرده و این روند بارها تکرار شده تا اینکه دستگیر شده است.

    مرکز اطلاع رسانی پلیس پیشگیری تهران بزرگ با تایید این خبر اعلام کرد که برای متهم دستگیر شده پرونده‌ای تشکیل شده و این فرد برای ادامه روند رسیدگی به جرم با دستور مقام قضایی در اختیار عوامل پلیس آگاهی قرار گرفت.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو