فونیکسریمکسبهتام

تانک جدید رضوانی چقدر برای مشتریان آب می‌خورد؟

عصر خودرو- رضوانی اخیرا از جدیدترین محصول خود یعنی تانک مدل ۲۰۲۰ رونمایی کرد. این خودرو را می‌توان یکی از قدرتمندترین شاسی‌بلندهای حال حاضر دانست بنابراین قیمت آن نیز قاعدتا بالا خواهد بود.

تانک جدید رضوانی چقدر برای مشتریان آب می‌خورد؟
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از گسترش نیوز ، خریداران تانک جدید رضوانی برای این که بتوانند پشت این خودرو بنشینند باید حداقل 155 هزار دلار پرداخت کنند. این مبلغ مربوط به نسخه پایه تانک است و نسخه نظامی 295 هزار دلار قیمت دارد. لازم به ذکر است که اگر علاقه‌مند به خرید فول‌ترین نسخه یعنی x باشید قیمت آن 349 هزار دلار اعلام شده است. این خودروی خاص در بخش فنی از پیشرانه 6.2 لیتری 8 سیلندری بهره می‌برد که در داج چلنجر دیمن نیز از آن استفاده شده و امکان تولید بیش از 1000 اسب‌بخار توان را دارد. پیشرانه مورد نظر حداکثر گشتاور 1180 نیوتن.متر را دارد و به طور کلی می‌توان آن را از جمله پیشرانه‌های فوق قوی در بین خودروهای شاسی‌بلند دانست.

    با توجه به اعداد و ارقامی که در مورد پیشرانه تانک جدید اعلام شد، برند رضوانی گفته است که این خودرو قدرتمندترین شاسی‌بلند در جهان است. آپشن نیز مانند دوربین دید در شب حرارتی با پرداخت مبلغ اضافه 5600 دلار قابل سفارش است. اگر بخواهید از لحاظ امکانات تانک را در بهترین حالت داشته باشید می‌توانید رقم 12500 دلار برای سیستم صوتی حرفه‌ای، 5500 دلار برای تودوزی کاملا چرم و 850 دلار برای دوربین‌های کناری پرداخت کنید.

     

    نسخه استاندارد تانک می‌تواند به پیشرانه 2 لیتری توربو 4 سیلندر نیز تجهیز شود که این پیشرانه 285 اسب‌بخار توان را تولید می‌کند. اما رضوانی این پیشرانه را تنها روی محصولاتی که قرار است صادر شوند قرار خواهد داد. علاوه بر این مورد پیشرانه 3.6 لیتری 6 سیلندر و 6.4 لیتری 8 سیلندر نیز قابل سفارش است. در نهایت مشتریان می‌توانند از بین پیشرانه‌ها و امکانات مختلف سفارشات خود را به این شرکت اعلام کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم