فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور:

آشفتگی‌های حمل و نقل دانش آموزان برطرف می‌شود

عصر خودرو- مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور گفت: با طراحی سامانه جامع حمل و نقل دانش آموزان و احصای آسیب‌ها امیدوار به برطرف شدن ایراداتی که بعضا در این بخش مشاهده می‌شود، هستیم.

آشفتگی‌های حمل و نقل دانش آموزان برطرف می‌شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۶:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، مرتضی ضامنی پیش از ظهر شنبه در سی و ششمین مجمع عمومی عادی سالیانه اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور عنوان کرد: سامانه ملی حمل و نقل دانش آموزی پیش از این با نواقصی همراه بود و با احصای کمبودها و طراحی سامانه جامع امیدواریم تمامی موارد پیش بینی شده پوشش داده شود.

    وی افزود: سامانه ملی حمل و نقل دانش آموزان تکالیفی را برای آموزش و پرورش و وزارت کشور تبیین کرده تا خدمات ارائه شده در این بخش با مشارکت فرابخشی به بهترین شکل ممکن اجرایی شود.

    مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور یادآور شد: چنانچه به ساماندهی حوزه سرویس مدارس ورود به موقع و مناسبی نداشته باشیم شاهد ورود تاکسی‌های اینترنتی و سایر خودروها به این بخش خواهیم بود در حالی که ساماندهی این مهم از وظایف محوله شهرداری‌هاست.

    بسته‌های حمایتی برای رانندگان تاکسی

    ضامنی در ادامه به تخصیص اعتبار پیش بینی شده طی مکاتبه با سازمان تامین اجتماعی و برخورداری از بیمه رانندگان اشاره کرد و افزود: تلاش برای برگزاری جلساتی بین مدیران ارشد تامین اجتماعی و شهرداری در خصوص توزیع عادلانه حق السهم بیمه نیازمند توجه مضاعف برای ثبت اطلاعات رانندگان در سامانه جامع خواهد بود.

    به گفته وی تامین لاستیک، روغن و قطعات خودرو با نرخ مصوب برای رانندگان تاکسی، بیمه تامین اجتماعی و اختصاص کارت اعتباری معیشتی پیگیری شده و اجرای آن مورد تاکید قرار گرفته است.

    مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور عنوان کرد: در گام نخست این طرح 10 هزار میلیارد ریال منابع تخصیص داده شده تا خریدهای انجام پذیرفته رانندگان از طریق کارت‌های اعتباری معیشتی به صورت اقساطی انجام پذیرد.
     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو