فونیکسریمکسبهتام

از سوی مدیر فروش مدیران خودرو انجام شد:

ارائه جزئیات طرح فروش عید تا عید چری و ام وی ام

عصر خودرو- جواد اکبری مدیر فروش مدیران خودرو جزئیات طرح فروش عید تا عید محصولات «چری» و «ام وی ام» را تشریح کرد.

ارائه جزئیات طرح فروش عید تا عید چری و ام وی ام
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو»،  اکبری بابیان اینکه  در این طرح امکان ارائه محصولات از 2 برند«ام وی ام» و «چری» فراهم است گفت:  در این طرح  برای برند «ام وی ام»  خودرو ام وی ام 315  با 35 درصد پیش‌پرداخت، ایکس 33  با 40 درصد پیش‌پرداخت و خودرو ایکس 22 با50 درصد پیش‌پرداخت با اقساط 12 تا 48 ماه فروخته می‌شود.
    او همچنین درباره فروش محصولات «چری» نیز در این طرح گفت: خودروهای تیگو 5  و تیگو 7  به‌عنوان محصولات شاسی‌بلند و پرطرفدار چری با اقساط 12 ماهه بدون بهره و تنها 50 درصد پیش‌پرداخت عرضه می‌شود.
    اکبری در بخش دیگری از سخنان خود درباره طرح جدید این شرکت در بخش خدمات پس از فروش نیز گفت: کمپین بازدید تخصصی از تمامی محصولات شرکت مدیران خودرو از 26 مرداد تا 7 شهریور و با شعار «لذت سفر با همراهی مطمئن»  با 9 آیتم اجرایی می‌شود که در آن بازدید و عیب‌یابی خودرو به‌صورت رایگان انجام خواهد شد.
    او همچنین ادامه داد: علاوه بر بازدید و عیب‌یابی رایگان ارائه روغن‌موتور با 30 درصد تخفیف و فیلتر هوا و روغن با 50 درصد تخفیف به ارزش حداقل 400 هزار تومان برای مشتریان در نظر گرفته‌شده است که ارزش این خدمات به‌طور میانگین 200 هزار تومان برآورد شده است.
    اکبری در انتها نیز گفت: با اشاره به مقام نخست مدیران خودرو در بهبود خدمات پس از فروش نیز تصریح کرد: مدیران خودرو هم‌اکنون به بیش از 350 هزار خودرو در کل کشور خدمت ارائه می‌دهد و برنامه‌های مدونی نیز برای ارتقاء بیشتر شبکه ارائه خدمات پس از فروش شرکت در حال اجراشدن است که به‌سرعت نتایج آن مشخص خواهد شد.

    گفتنی است برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید اینجا یا اینجا کلیک کنید.

    همچنین جدول فروش عید تا عید مدیران خودرو به شرح زیر است:

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط