فونیکسریمکسبهتام

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین:

۱۰ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی استان قزوین ثبت شد

عصر خودرو- سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین از ثبت بیش از ۱۰ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی استان قزوین طی تعطیلات ایام محرم امسال خبر داد.

۱۰ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی استان قزوین ثبت شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ،  جواد حق لطفی  اظهار داشت : دستگاه های تردد شمار این اداره کل اطلاعات مربوط به سرعت غیرمجاز، سبقت غیرمجاز و عدم رعایت فاصله طولی وسایل نقلیه عبوری در محورهای مواصلاتی استان را به ثبت می رسانند.

    وی افزود: بر اساس اطلاعات دریافتی از 61 سامانه تردد شمار برخط در محورهای مواصلاتی استان قزوین، آمار کل تردد ثبت شده از 14 تا 22 شهریورماه بالغ برتردد 10 میلیون و 58 هزار و 964 وسیله نقلیه بوده که آمار کل تردد ثبت شده در آزاد راهها 8 میلیون و 386 هزار و 790 تردد معادل 83 درصد کل تردد استان بوده است.

    حق لطفی بیان کرد: بیشترین میزان ترافیک در این ایام مربوط به 22 شهریورماه بوده است در این روز آزاد راه قزوین – کرج «رفت و برگشت»  با ثبت تردد 171 هزار و 793 وسیله نقلیه بیشترین تردد را به خود اختصاص داده است.

    وی درهمین راستا افزود : متوسط نرخ جریان ترافیک «تعداد کل خودروهایی که در یک ساعت از یک مقطع عبور می کنند» در سطح کل راههای مواصلاتی استان معادل 831 وسیله نقلیه در ساعت بوده است. بیشترین متوسط نرخ جریان ترافیک در ایام یاد شده، مربوط به آزاد راه کرج- قزوین با 2 هزار و 931 وسیله نقلیه در ساعت بوده است.

    حق لطفی متوسط سرعت تردد درآزادراهها را 88 و متوسط سرعت در سایر محورهای استان را 74 کیلومتر در ساعت عنوان کرد و گفت: بیشترین متوسط سرعت در این ایام 109 کیلومتر درساعت مربوط به آزادراه زنجان - قزوین بوده است.

    وی یادآور شد: در این ایام 35 درصد وسایل نقلیه، فاصله طولی مجاز بین دو خودرو را رعایت نکرده اند. بیشترین تخلف عدم رعایت فاصله طولی مربوط به آزاد راه کرج - قزوین با 352 هزار و 552 وسیله نقلیه «معادل 56 درصد»  بوده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو