فونیکسریمکسبهتام

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان:

جاده‌های سمنان از ۲۵۱ نقطه حادثه‌خیز کشور سهمی ندارد

عصر خودرو- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان گفت: جاده‌های سمنان، با وجود تعداد سوانح رانندگی و تلفات جاده‌ای، در بین ۲۵۱ نقطه شناسایی شده حادثه‌خیز و دارای تصادف کشور سهمی ندارد.

جاده‌های سمنان از ۲۵۱ نقطه حادثه‌خیز کشور سهمی ندارد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر،  احسان منصورکیایی افزود: براساس آمار جدید وزارت راه و شهرسازی برخی از جاده‌های استان سمنان با وجود ایمن نبودن، در بین راه‌های حادثه‌خیز قرار ندارند.

    وی خاطر نشان کرد: ارایه این آمار به معنای پاک کردن صورت مساله نیست و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برای رفع مشکلات جاده‌ای استان در تلاش است.

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان ادامه داد: در سال‌های گذشته 60 نقطه حادثه‌خیز در استان وجود داشت که با اتخاذ رویکرد اصلاح و رفع مشکلات زیرساختی این رقم به 19 نقطه کاهش یافته است.

    وی اضافه کرد: در هیچ یک از نقاط حادثه خیز استان سمنان دوربین نظارتی و ثبت تخلف وجود ندارد که براساس برنامه‌ریزی‌ها برای رفع این چالش اقدام می شود.

    منصورکیایی تصریح کرد: در 6 محور فرعی استان سمنان دوربین ثبت تخلف و نظارتی نصب شده است که این امر در کاهش سوانح رانندگی و نظارت بر این بخش از راه‌های استان تاثیرگذار است.

    منصورکیایی خاطرنشان کرد: اکنون 22 اقامتگاه بین راهی فعال در جاده اصلی استان سمنان وجود دارد که براساس ارزیابی‌ها 30 درصد از این اقامتگاه‌ها در 30 کیلومتری شهرهای استان فعال است.

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان گفت: از ابتدای فروردین تا مرداد امسال 6 میلیون خودرو وارد استان شد و بر اساس ارزیابی‌ها بیشتر تصادف‌ها در جاده‌های استان بین ساعت‌ 13 تا 18 و یک بامداد تا 13 اتفاق می افتد.

    استان سمنان بیش از هشت هزار و 612 کیلومتر بزرگراه، آزادراه و جاده اصلی و فرعی و بیش از یکهزار هزار کیلومتر راه روستایی دارد.

    هموطنان برای کسب اطلاع از مدیریت بهینه زمان در سفرها با سامانه جامع 141 تماس بگیرند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط