فونیکسریمکسبهتام

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری خبرداد:

احداث جایگاه‌های سوخت کوچک‌مقیاس در پایتخت

عصر خودرو- معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران بر ضرورت توسعه خط ۴ و راه‌اندازی خط ۶ مترو تهران به‌منظور دسترسی بیشتر شهروندان و روان‌سازی ترافیک در بخش غربی پایتخت تأکید کرد.

احداث جایگاه‌های سوخت کوچک‌مقیاس در پایتخت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۸:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، محسن پورسیدآقایی صبح امروز در جلسه بازدید میدانی و بررسی مشکلات ترافیکی منطقه 5 بر ضرورت توسعه خط 4 و راه‌اندازی خط 6 مترو تاکید کرد و گفت: توسعه غربی خط 4 مترو، به میزان قابل‌توجهی مسافران بخش غربی پایتخت را در دستیابی به این امکان حمل‌ونقلی یاری رسانده و همچنین خط 4 را به بهره‌وری حداکثری نزدیک خواهد ساخت.
    معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران بر ضرورت ساماندهی محدوده ترافیکی مجتمع تجاری کوروش نیز تاکید و اظهارکرد: پس‌زدنِ صفِ ورودیِ پارکینگ مجتمع و اخلال و بی‌نظمی در عبور و مرور بزرگراه ستاری مهم‌ترین مشکل ترافیکی این مجتمع است که 2 طرح پیشنهادی به‌منظور ساماندهی ترافیک این محدوده مطرح‌شده است.
    وی با اشاره به طرح‌های مطرح‌شده افزود: احداث پایانه از شمال به جنوب ستاری و استفاده از حاشیه شرقی بزرگراه ستاری به‌منظور تامین طول صف ورودی به کوروش در کمیته شبکه معابر شهر تهران بررسی خواهد شد.
    پورسیدآقایی در ادامه، ساخت جایگاه‌های عرضه سوخت فشرده(کمپکت) را به‌عنوان راه‌حلی برای مدیریت و کنترل ترافیک و کاهش تقاضای سفر عنوان کرد و بر احداث جایگاه‌های سوخت کوچک‌مقیاس در سطح منطقه  تاکید کرد.
    معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران از توسعه ایستگاه‌های بی‌دود در منطقه 5 خبر داد و گفت: در حال حاضر ایستگاه بی‌دود میدان صادقیه راه‌اندازی شده اما احداث 3 ایستگاه دیگر در سطح منطقه 3 در دستور کار قرار دارد.
    به گزارش روابط عمومی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران؛ به گفته‌ پورسیدآقایی بررسی موقعیت محدوده پیشنهادی پارک‌سوار و ایستگاه‌های خط 4 و 6 مترو، بازگشایی ورودیِ مترو اکباتان در پروژه مگامال، جایگزینی ورق‌های فلزی به‌جای شیشه در سرپناه‌های ایستگاه اتوبوس، لکه‌گیری و آسفالت و ترمیم مسیر اتوبوس‌های تندرو، از دیگر موارد مطرح‌شده در این جلسه بود.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو