فونیکسریمکسبهتام

پیش بینی اتوبوس مدارس برای آغاز سال تحصیلی جدید

۹۷ درصد اتوبوس‌های شرکت واحد معاینه فنی دارند

عصر خودرو- سنندجی درباره تمهیدات شرکت واحداتوبوسرانی برای کاهش آلودگی هوا و ترافیک برای سال تحصیلی جدید توضیحاتی داد.

۹۷ درصد اتوبوس‌های شرکت واحد معاینه فنی دارند
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، پیمان سنندجی مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در توضیح تمهیدات شرکت واحد اتوبوسرانی برای آغاز سال تحصیلی جدید، گفت: برای کاهش آلودگی هوا همزمان با آغاز فصل مدارس یکی از مواردی که از سال گذشته مورد توجه قرار گرفت و امسال نیز ادامه پیدا کرد، بحث معاینه فنی اتوبوس‌های شرکت واحد اتوبوسرانی تهران است.

    مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری تهران افزود: با دستور آقای پورسید آقایی معاون حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری تهران، اتوبوس‌هایی که معاینه فنی اخذ نکردند، حق تردد در خطوط را ندارند.

    سنندجی با تأکید بر اینکه پیش‌تر معاینه فنی اتوبوس‌ها هر 6 ماه یکبار انجام می‌شد، گفت: بعد از دستور معاونت حمل‌ و نقل ترافیک شهرداری تهران، این بازه زمانی(اخذ معاینه فنی اتوبوس) به 3 ماه کاهش پیدا کرد و سامانه و کارشناسان ما در بازه زمانی مشخص گزارش‌های خود را در این حوزه ارائه می‌کنند.

    او تأکید کرد: 97 درصد از اتوبوس‌های شرکت واحد اتوبوسرانی دارای معاینه فنی هستند و اتوبوس‌هایی که معاینه فنی ندارند امکان تردد در پایتخت را ندارند.

    مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری تهران با اشاره به آغاز فصل مدارس، گفت: برای فصل مدارس طرح اتوبوس مدرسه را در 22 خط و منطقه پیش‌بینی کردیم که بر روی شیشه اتوبوس‌های فعال در این طرح  برچسب ویژه سرویس اتوبوس مدارس نصب می‌شود.

    سنندجی تصریح کرد: مراکز فرهنگی و آموزشی برای اجرای این طرح شناسایی شدند و طرح اتوبوس مدارس در مسافت‌های پرتردد برای دانش‌آموزان و دانشجویان در دو بازه صبح و عصر فعالیت و به جابه‌جایی دانش‌آموزان و دانشجویان اقدام می‌کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو