فونیکسریمکسبهتام

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه ثارالله سپاه در مراسم افتتاح نمایشگاه دفاع مقدس گروه سایپا:

سایپا تحریم را به فرصت تبدیل کرده است

خودباوری و تکیه برتوان داخلی مهمترین عامل پیروزی است

عصر خودرو- معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: گروه خودروسازی سایپا با تکیه بر توان داخلی و طراحی و ساخت قطعات خودرویی، تحریم‌ها را به یک فرصت تبدیل کرده است.

سایپا تحریم را به فرصت تبدیل کرده است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از سایپانیوز، سردار سرتیپ پاسدار احمد ذوالقدر در مراسم افتتاح نمایشگاه دفاع مقدس گروه خودروسازی سایپا در شرکت پارس‌خودرو در سخنانی گفت: تحریم‌ها برای گروه سایپا و سایر فعالان صنعت خودرو به یک فرصت تبدیل شده است.

    وی افزود: سایپا در این نمایشگاه علاوه بر یادآوری حماسه هشت سال دفاع مقدس، دستاوردها و تولیدات خود در زمینه داخلی‌سازی قطعات را به نمایش درآورده که حائز توجه است و نشان می‌دهد این گروه توانسته از امکانات و دارایی‌های خود به‌خوبی بهره‌برداری کند.

    وی ادامه داد: با توجه به قابلیت‌هایی که در صنعت خودرو و شرکت‌هایی نظیر سایپا وجود دارد، اگر اراده لازم برای استفاده از ظرفیت‌ها و قابلیت‌های جوانان به همین صورت وجود داشته باشد، این صنعت می‌تواند به جایگاه مدنظر در عرصه بین‌المللی دست یابد.

    ذوالقدر گفت: امروز عرصه دفاع مقدس به حوزه اقتصادی منتقل شده و دشمن تلاش می‌کند با این حربه، در مسیر حرکت انقلاب اسلامی اخلال ایجاد کند.

    معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه ثارالله سپاه افزود: خودباوری و تکیه بر توانایی‌های داخلی، مهم‌ترین عامل پیروزی و موفقیت رزمندگان در جنگ تحمیلی بود و امروز نیز همین باور عامل کنارزدن موانع خواهد شد.

    وی تصریح کرد: جوانان و فعالان شاغل در شرکتهای تولیدکننده نظیر سایپا می‌توانند با استفاده از نیروی درونی و امکانات خود، هر محدودیت و مانعی را از سر راه بردارند.

    سردار ذوالقدر گفت: امروز پیشرفته‌ترین و بهترین امکانات دفاعی در کشور با استفاده از همین خلاقیت‌ها و ابتکارات جوانان ایرانی طراحی و ساخته شده که می‌تواند الگو و سرمشق همه صنایع و حوزه‌های کاری قرار گیرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو