فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس‌ راه استان همدان:

۳ میلیون و ۹۹۰ هزار تردد در جاده های استان همدان ثبت شد

عصر خودرو- رئیس پلیس‌ راه استان همدان گفت: طی ۵ روز گذشته ۳ میلیون و ۹۹۴ هزار تردد در جاده های استان همدان ثبت شده است.

۳ میلیون و ۹۹۰ هزار تردد در جاده های استان همدان ثبت شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ،  سرهنگ رضا عزیزی پیش از ظهر سه شنبه در ستاد اربعین استان همدان با بیان اینکه طی 5 روز گذشته مجموعه تردد در محورهای مواصلاتی استان همدان 3 میلیون و 994 هزار مورد بوده که در مقایسه با سال گذشته با 3 میلیون و 350 هزار تردد افزایش نشان می دهد، گفت: تعداد اتوبوس‌های عبوری طی 5 روز اخیر در مسیر رفت و برگشت در محور همدان - کرمانشاه و نهاوند - کنگاور 13 هزار و 140 مورد بوده است.

    وی با اشاره به تصادفات ثبت شده در محورهای مواصلاتی استان همدان اظهار داشت: سال گذشته 2 نفر زائر در محورهای همدان بر اثر تصادف جان خود را انجام از دست دادند و 2 نفر مجروح شدند که این آمار امسال در محدوده اجرای طرح که از 17 مهر آغاز شده 14 مورد مجروح را ثبت کرده است.

    وی با بیان اینکه یک نفر زائر نیز خارج از محدوده اجرای طرح در روز 16 مهرماه در تصادفی در همدان جان خود را از دست داد، گفت: در این تصادف خودرو پراید مابین دو اتوبوس گیر کرد و راننده پراید که خانمی 42 ساله بود جان خود را از دست داد.

    ترافیک در محورهای همدان در ساعت عصر نیمه سنگین گزارش می شود سرهنگ عزیزی با بیان اینکه برخی مردم زودتر از اجرای طرح پلیس راه در ایام اربعین به کربلا عزیمت کردند، اظهار داشت: در حال حاضر ترافیک در محورهای همدان در ساعت عصر نیمه سنگین گزارش می شود.

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان نیز با بیان اینکه در پایانه موقت مریانج بیش از 97 درصد کارها انجام شده است و امروز معبرهای فرعی را خواهیم بست که این موضوع به مردم اطلاع رسانی شده است، اظهار داشت: از دیشب زائران وارد کشور شدند و برگشت زوار آغاز شده است.

    مصطفی پناهنده با بیان اینکه اتوبوس های استان همدان برای برگشت زائران در مرزها مستقر شده اند، گفت: برابر تصمیم و برنامه ریزی انجام شده در روز 24 مهر 596 دستگاه اتوبوس در پایانه موقت مریانج به استان های تعیین شده  عزیمت خواهند کرد.

    وی با بیان اینکه روز 25 مهر 815 اتوبوس، روز 26 مهر 1005 اتوبوس، روز 27 مهر 1180 اتوبوس، روز 28 مهر 1175 اتوبوس و روز 29 مهر 970 اتوبوس به استان های تعیین شده راهی می شوند، گفت: اتوبوس‌هایی که از مهران به همدان عزیمت می کنند طبق اطلاع رسانی های انجام شده به استان های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، مازندران، قم، گلستان و مرکزی عزیمت می‌کنند.

    وی گفت: زائران حاضر در مرزها باید برای رسیدن به مقصد به اتوبوس‌هایی که از همدان به مرز مهران اعزام شده اند سوار شوند.

    پناهنده با بیان اینکه با علامت هایی ماشین های حرکت کننده به سوی همدان مشخص شده اند، گفت: شیفت بندی صورت گرفته و نیروهای کمکی از استان‌های مورد نظر برای هدایت ناوگان به همدان آمده اند.

    حرکت فوق العاده قطار در ایام اربعین پیش‌بینی شده است

    مدیر راه آهن همدان نیز با بیان اینکه حرکت فوق العاده قطار در ایام اربعین پیش‌بینی شده و در مسیر مشهد - همدان و تهران - همدان و همدان - تهران لحاظ شده است، گفت: بخشی از ظرفیت قطارهای همدان خالیست.

    ابراهیم نژاد به خدمات‌دهی موکب ایستگاه راه آهن نیز اشاره کرد و با بیان اینکه در این ایستگاه پذیرایی صبحانه و ناهار انجام می شود، گفت: روز گذشته پلیس اختصاصی راه آهن مستقر شده و امنیت مسافران برقرار است.

    رئیس راهنمایی و رانندگی همدان نیز با بیان اینکه نیروهای جدید وارد کار شده اند و اقدامات در حال انجام است، اظهار داشت: میدان فرودگاه همدان و محل پایانه مواقع ضروری اقداماتی نیاز دارد که هنوز به صورت 100 درصد انجام نشده است.

    سرهنگ علی فکری با بیان اینکه  مساله استفاده از برج نوری در پایانه مریانج باید حل شود و استفاده از استوانه های پلاستیکی و تابلوهای جهت نما از یک کیلومتری پایانه با استقرار در مسیر هشدارهای لازم را ارائه دهد، اظهار داشت: مریانج ظرفیت ساعت زنی اتوبوس‌ها را ندارد و باید در پلیس راه این اقدام انجام شود.

    وی با بیان اینکه کند روی ایجاد شده برای توقف و پیاده کردن مسافر نیازمند زیر سازی بهتر است چرا که از شانه خاکی استفاده شده و باید زیر سازی صورت گیرد، اظهار داشت: در مسیر رفت زائران به مهران مشکلی وجود نداشت.

    قرارگاه راهور در مریانج تشکیل خواهد شد

    وی با بیان اینکه برخی موکب ها و ایستگاه های صلواتی در مکانهای نامناسب برپا شده بودند اما با استفاده از توان نیروی انتظامی کارها پیش رفت، گفت: قرارگاه راهور در مریانج تشکیل خواهد شد تا خدمات رسانی به زوار بهتر صورت گیرد.

    مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان نیز با بیان اینکه لوله گذاری آب و فاضلاب در ورودی پایانه مریانج به میزان 700 متر در مسیر رفت و 700 متر در مسیر برگشت انجام شده است، اظهار داشت: کاسه های فلزی برای راه اندازی وضوخانه تهیه و نصب شده است.

    سید هادی حسینی بیدار با بیان اینکه لوله کشی از شبکه آب مریانج برای پایانه مریانج انجام شده از اعزام یک تانکر جمع آوری فاضلاب به مرز مهران خبر داد و گفت: آبرسانی سیار به موکب ها و ایستگاه‌های صلواتی در ورودی و خروجی استان همدان در برنامه است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو