فونیکسریمکسبهتام

مروری بر موفق‌ترین کراس‌اوور ام‌جی

عصر خودرو- یکی از موفق‌ترین و بهترین خودروهای ام‌جی، کراس‌اوور مدل اچ‌اس ۲۰۱۹ است.

مروری بر موفق‌ترین کراس‌اوور ام‌جی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، وقتی نام خودروهای کراس اوور و شاسی بلند قدرتمند و لوکس به میان می‌آید، نام و نشان بسیاری از برندهای معروف جهان در ذهن تداعی می‌شود که شاید برند ام‌جی جزو آن‌ها نباشد اما به نظر می‌رسد که کراس اوور اچ‌اس (MG HS 2019) این شرکت توانسته در مدت زمان کوتاهی توجه و نظر بسیاری از کاربران را به سمت و سوی خود جذب کند و تبدیل به یکی از موفق ترین خودروهای این خودروساز شود.

    از مشخصات فنی این کراس‌اوور می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

    این خودرو به یک موتور با قدرت تولید 160 اسب بخار و 250 نیوتن متر گشتاور و پیشرانه بنزینی توربوی چهارسیلندر 1.5 لیتری مجهز شده است که مدت زمان رسیدن از سرعت صفر تا صد کیلومتر بر ساعت آن را به 9.9 ثانیه می رساند.

    گیربکس این خودرو هم‌چنین 6 سرعته دستی و به طور دیفرانسیل جلو است. نهایت سرعت این خودرو 190 کیلومتر بر ساعت بوده و مصرف سوخت آن نیز 7.6 لیتر در هر صد کیلومتر گزارش و اعلام شده است. همچنین از سایر قابلیت‌های مهم این کراس‌اوور محبوب از برند ام‌جی می‌توان از موارد پوشش چرم کابین، چراغ‌های جلوی  LED، سنسور و دوربین دنده‌عقب و سانروف پانوراما نام برد.

    به گفته کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه خودرو، این خودرو از لحاظ طراحی داخلی، زیبایی ظاهری و قیمت رقابتی چیزی از رقبای خود کم ندارد و مشتریان در صورت تمایل به بهره مندی از یک خودروی جدید با قابلیت های جدید، قادر خواهند بود به خریداری و استفاده از آن بپردازند.

    البته در کنار همه این موارد، یکی از بزرگترین معایب این خودرو که موجب می‌شود در برابر برخی از رقبای خود هم‌چون نیسان قشقایی حرفی برای گفتن نداشته باشد، مصرف سوخت بالای آن است که آلایندگی دی‌اکسید کربن آن نسبت به قشقایی بیشتر و بالاتر است.

    بر اساس گزارش وب سایت Auto Trader UK، قیمت کراس اوور ام‌جی اچ‌اس (MG HS 2019) 22 هزار و 995 پوند است.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو