فونیکسریمکسبهتام

جایگاه‌های توزیع سوخت آسیب ندیده اند

ارسال ۲ اکیپ ویژه برای توزیع نفت سفید به مناطق زلزله زده

عصر خودرو- سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: هیچ یک از جایگاه های ارائه سوخت بنزین و سایر مشتقات آذربایجان شرقی بر اثر زلزله شب گذشته آسیب ندیده است.

جایگاه‌های توزیع سوخت آسیب ندیده اند
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس ، فاطمه کاهی، سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران  با اشاره به آمادگی شرکت ملی پخش فرآورده‌ها نفتی برای تامین سوخت مورد نیاز زلزله زدگان اظهار کرد: هم اکنون هیچ مشکلی در تامین و توزیع نفت سفید در روستا‌های زلزله زده وجود ندارد و همچنین برای امداد رسانی بهتر 2 گروه مجهز به تانکر‌های مخصوص توزیع نفت سفید به این مناطق ارسال شده اند.

    او ادامه داد: منطقه "ورمکش" که اصلی ترین روستای آسیب دیده در آذربایجان شرقی است نیز با ارسال تانکرهای حمل نفت سفید به صورت ویژه سوخت رسانی می شود.

    این مقام مسئول در پاسخ به این سوال که آیا زلزله شب گذشته به تجهیزات جایگاه های توزیع بنزین آسیب وارد کرده است؟ گفت: ابنیه جایگاه های سوخت رسانی اعم از بنزین و سایرمشتقات هیچ آسیبی ندیده اند و انبارهای ذخیره این مشتقات نیز در سلامت کامل به سر می برند، در برهه ای کوتاهی از زمان جایگاه های اطراف مناطق زلزله زده با شلوغی مواجه شد که با اطمینان از ذخیره کافی و صدمه ندیدن ابنیه پمپ بنزین ها این روند به حالت عادی بازگشت.

    بیشتر بخوانید: تخلیه فشار زمین در آذربایجان شرقی یک نظر غیر کارشناسی است / گسل‌های گسترده‌ای در آذربایجان شرقی وجود دارد

    سخنگوی شرکت پخش فرآورده های نفتی ضمن ابراز همدردی با خانواده متوفیان این حادثه اظهار کرد: تمام سیستم پخش و پالایش فرآورده های نفتی در تلاش هستند تا شرایط مناطق زلزله زده به حالت عادی بازگردد.

    زلزله‌ای به بزرگی 5.9 دهم در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) ساعت 2 و 17 دقیقه و 3 ثانیه بامداد امروز حوالی تَرْک در استان آذربایجان شرقی را لرزاند. این زمین لرزه استان‌های آذربایجان غربی، گیلان،‌ زنجان و اردبیل را هم لرزاند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو