فونیکسریمکسبهتام

رشد ۶.۵ درصدی تردد در محورهای برون شهری

عصر خودرو- مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: آخرین اطلاعات دریافتی از ۲ هزار و ۱۹۷ ترددشمار فعال در شبانه روز گذشته در محورهای برون‌شهری، ۶.۵ درصد افزایش تردد نسبت به روز قبل را نشان می‌دهد.

رشد ۶.۵ درصدی تردد در محورهای برون شهری
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از ایرنا، سهم وسایل نقلیه سنگین 16 درصد، اوج تردد بین ساعات 17 تا 18 و کمترین تردد بین ساعات سه تا چهار انجام شده است.

    بر اساس تصاویر دریافتی از دوربین های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور، اکنون به‌استثنای محورهای مسدود، ‌ بقیه محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آنها به‌روال عادی در جریان است.

    محور رامیان- اولنگ- شاهرود  واقع در استان های گلستان و سمنان، محور فرعی شمشک- دیزین واقع در استان های البرز و تهران، محور قدیم خرم آباد- پل دختر  واقع در استان لرستان، محور شهداد- اندوهجرد واقع در استان کرمان و محور شهداد- نهبندان واقع دراستان کرمان به دلیل نبود ایمنی کافی تا اطلاع بعدی مسدود است.

    محدودیت‌های ترافیکی چهارشنبه (6 آذر ماه) تا شنبه (9 آذر ماه)

    تردد موتور سیکلت از ساعت 12 ظهر چهارشنبه (6 آذرماه) تا ساعت 6  شنبه (9 آذرماه) از محورهای کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران –  سمنان –  مشهد و بالعکس ممنوع است.

    همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 جمعه (هشتم آذرماه) تا 2 بامداد شنبه (9 آذرماه) از کرج به سمت مرزن آباد  ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 جمعه (هشتم آذرماه) تا 2 بامداد شنبه (9 آذرماه) از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.

    تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس و تردد تمام تریلرها در محور هراز کماکان ممنوع است.

    تردد تمام کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 چهارشنبه (6 آذرماه) و همچنین از ساعت 6  الی 24 پنجشنبه و جمعه  (هفتم و هشتم آذرماه)  از محور هراز ممنوع است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو