فونیکسریمکسبهتام

نگاهی به مزدا ۳ مدل ۲۰۲۰

عصر خودرو- مزدا ۳ به عنوان یکی از پرطرفدارترین خودروهای سدان جهان، با معرفی و عرضه مدل جدید خود می‌خواهد با افزودن امکانات جدید به رقابت با سایر رقبای قدرتمند خود بپردازد.

نگاهی به مزدا ۳ مدل ۲۰۲۰
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۳:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایسنا، مزدا 3 که همواره یکی از خودروهای جذاب، زیبا و جوان پسند برای مشتریان در سراسر جهان به شمار می‌رود، چندی پیش توانست با معرفی نسل جدید خود نظر و توجه خیل عظیمی از مشتریان، داوران و شرکت کنندگان در مراسم اهدای جایزه خودروی سال در چین را نیز به سمت و سوی خود جلب کند و این جایزه و عنوان را به خود اختصاص دهد.

این خودرو که همواره از پرفروش ترین و محبوب ترین خودروها در بازار کشورهای مختلف جهان شناخته ومعرفی شده است، در مدل 2020 خود نیز قابلیت و امکانات به روزیافته تر و پیشرفته تری را اضافه کرده است تا رفاه، سرگرمی، آسایش و ایمنی بیشتری را برای راننده و سرنشینان این خودرو به ارمغان بیاورد.

از جمله قابلیت‌های جدیدی که قرار است به این سدان پرطرفدار ژاپنی افزوده شود، می توان از کروز کنترل تطبیقی، ترمز اضطراری، دستیار حفظ خودرو بین خطوط و پایش نقاط کور یاد کرد.

بر اساس گزارش وب سایت موتور ترند، کارشناسان و تحلیلگران خودرو برآورد و اعلام کرده اند که با توجه به تغییرات قابل توجهی که در طراحی ظاهری و همچنین برخی از امکانات جدید به وجود آمده است، انتظار می‌رود که مشتریان در بازارهای جهانی نیز از آن استقبال بی‌نظیری کنند و با اختصاص سهم چشمگیری از بازار، گوی رقابت را از بسیاری از رقبای قدرتمند خود برباید.

از مشخصات اصلی خودروی مزدا 3 مدل 2020 می توان به موارد زیر اشاره کرد:

پیشرانه 2.5 لیتری
قدرت موتور: 186 اسب بخار و 252 نیوتن متر گشتاور
سیستم انتقال قدرت: تمام چرخ محرک
گیربکس 6 سرعته دستی
شتاب رسیدن از سرعت صفر به 62 مایل بر ساعت: 7.4 ثانیه
ابعاد: 175.6 در 70.7 در 56.7 اینچ
جایگاه موتور: جلوی خودرو
قیمت مدل پایه: 24 هزار و 520 دلار
 

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم