فونیکسریمکسبهتام

اروپایی‌ها طعم کیا اپتیما ۲۰۲۰ را نخواهند چشید

عصر خودرو- بسیاری از کارشناسان پیش‌بینی کرده‌اند که کیا اپتیمای جدید احتمالا در بازارهای اروپایی عرضه نخواهد شد.

اروپایی‌ها طعم کیا اپتیما ۲۰۲۰ را نخواهند چشید
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۹:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  ایسنا، با معرفی و رونمایی از نسل جدید خودروی کیا اپتیما در کره جنوبی، بسیاری از مشخصات و اطلاعات مربوط به آن نیز منتشر شد که نظر و توجه خیل عظیمی از طرفداران این محصول را به خود جلب کرده است.

    کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه خودرو برآورد و اعلام کرده اند که اپتیما مدل 2020 به احتمال زیاد روانه بازارهای اروپایی نخواهد شد و در صورت عرضه نیز به این زودی اتفاق نخواهد افتاد. این بدان معناست که هنوز مشخص نشده است که نسخه اروپایی این خودرو با چه امکانات و در چه زمانی رونمایی خواهد شد.

    بر اساس گزارش‌های منتشر شده در وب سایت موتور1، عرضه نسل ششم اپتیما قرار است از ماه آینده میلادی در کره جنوبی آغاز شود همچنین انتظار می رود نسخه های آمریکایی آن نیز با نسخه کره ای آن یکسان باشد. بسیاری از تحلیلگران فعال در حوزه خودرو بر این باورند که شرکت کیا موتورز احتمالاً نسل جدید این خودرو مخصوص بازار ایالات متحده را در نمایشگاه خودروی لس آنجلس به صورت رسمی رونمایی خواهد کرد.

    از تصاویر این خودرو که در کره جنوبی تحت عنوان K5 عرضه می شود، می توان دریافت که طراحی نسل ششم اپتیما لوکس تر، اسپرت تر و با ظاهری تهاجمی تر صورت گرفته است به گونه ای که به تعبیر کارشناسان فعال در حوزه خودرو، جلو پنجره آن شبیه به پوزه ببر بوده و به چراغ های باریک با دی‌لایت‌های یکپارچه مجهز شده است که بین کاپوت و گلگیرهای جلو قرار گرفته اند.

    البته با اینکه هنوز تصاویر رسمی از کابین داخلی اپتیما جدید منتشر نشده اما می‌توان با توجه به اطلاعات منتشر شده دریافت که تغییرات بزرگی در درون خودرو نیز رخ داده است که از جمله مهمترین آنها می‌توان به صفحه نمایش بزرگ و پهن در میانه داشبورد در کنار صفحه آمپر دیجیتالی، کنسول میانی و فرمان چند منظوره جدید اشاره کرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو