فونیکسریمکسبهتام

خدمات ویژه پرشیا خودرو برای علاقه‌مندان خودروهای کلاسیک؛

ب ام و و مینی کلاسیک را اقساطی بخرید!

عصر خودرو- محصولات کلاسیک ب ام و در سال‌های دورتر نمادی از خودروهای جذاب و اسپرت و عمدتا جوان‌پسند بودند و امروزه برای بسیاری از ایرانی‌ها یک نوستالژی تمام عیار هستند چرا که بسیاری یا مالک یکی از این خودروها بوده‌اند و یا تجربه سواری و راندن آن‌ها را داشته‌اند.

ب ام و و مینی کلاسیک را اقساطی بخرید!
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، با چنین جایگاهی، ب ام و‌های آن دوران، حالا بدل به خودروهای کلاسیک ارزشمندی شده‌اند که در میان خودرو دوستان محبوبیت بسیاری دارند. در بازار جهانی نیز خودروهای کلاسیک ب.ام.و در همین موقعیت قرار دارند. امروزه خودروهای کلاسیک ب.ام.و و مینی در بازارهای بزرگی مانند آمریکا، انگلستان، آلمان و ژاپن از ارزش مادی و معنوی زیادی برخوردارند .
    پرشیا خودرو با درک این موضوع به حیطه خودروهای کلاسیک ب  ام و و مینی ورود پیدا کرده است و ارتقا جایگاه خودروهای کلاسیک این برند‌ها، صیانت از آن‌ها و همچنین رفع دغدغه‌های مالکان آن‌ها را در دستور کار خود قرار داده است. به همین جهت این شرکت در حال راه‌اندازی واحد کلاسیک خود با نام "پرشیا خودرو کلاسیک" است و به زودی فعالیت رسمی در این خصوص را آغاز خواهد کرد. در این نوشتار به طور مختصر به معرفی خدماتی که در "پرشیا خودرو کلاسیک" به دوست‌داران و مالکان خودروهای کلاسیک ب ام و و مینی ارائه خواهد شد می‌پردازیم.
    یکی از دغدغه‌های اصلی دوست‌داران خودروهای کلاسیک ب.ام.و و مینی در هنگام خرید این خودروها اطمینان از اصالت خودرو و همچنین مطابقت مدارک خودرو با مشخصات واقعی آن است. افرادی که به خرید خودروهای کلاسیک علاقه دارند یا مجموعه‌داران خودروهای کلاسیک قطعا تجربیات ناخوشایندی از خریداری یک خودروی کلاسیک بی اصالت یا مشکل‌دار از لحاظ مدارک انتظامی داشته‌اند. پرشیا خودرو با توجه به تجربیات خود در زمینه کارشناسی خودروهای کلاسیک ب ام و و با توجه به اینکه تنها مرجع رسمی کارشناسی خودروهای کلاسیک ب.ام.و در کشور است، اقدام به ارائه خدمات کارشناسی اختصاصی برای خودروهای کلاسیک ب ام و کرده است.
    در این خدمت، خودروی کلاسیک ب ام و شما در کوتاه‌ترین زمان (حداکثر چند ساعت) مورد بررسی قرار گرفته و علاوه برتطبیق دادن مدارک انتظامی و سند راهور با شماره شاسی، اتاق و موتور خودرو، با استفاده از نرم افزارهای به‌روز پرشیا خودرو VIN خودرو بررسی شده و مشخصات اصلی خودرو در هنگام ساخت آن استخراج، با مشخصات فعلی خودرو مطابقت داده شده و به اطلاع مالک می‌رسد.
    یکی دیگر از خدمات متمایز این واحد، سفارش‌گیری واردات قطعات خودروهای کلاسیک ب.ام.و و مینی از مدل 1960 تا 2006 است. واحد کلاسیک و قطعات پرشیا خودرو در همکاری با یکدیگر قطعات اصلی Genuine و همچنین OEM خودروهای ب.ام.و و مینی را در کوتاه‌ترین زمان و با مناسب‌ترین قیمت برای مشتریان سفارش‌گذاری، وارد و به مشتری عرضه می‌کند. در این بخش کارشناسان قطعات پرشیا خودرو بعد از دریافت شماره شاسی و یا مدل و مشخصات دقیق خودرو، ظرف مدت حداکثر 3 روز کاری پیش فاکتور قطعات شامل قیمت قطعات و نقشه فنی آنها به همراه زمان تحویل طی یک پیش فاکتور به مشتری ارائه می‌دهند. این پیش فاکتور 48 ساعت اعتبار دارد تا در این مدت مشتری به بررسی آن و چک نهایی قطعات با تعمیرکار خود بپردازد. در صورت قطعی شدن سفارش بعد از دریافت پیش پرداخت، سفارش قطعی شده و قطعات در زمان مقرر قید شده در پیش فاکتور وارد و در بسته بندی اصلی به خریدار تحویل می‌شود.
    سرویس دیگر پرشیا خودرو برای مالکان خودروهای کلاسیک ب ام و و مینی، انجام خدمات اختصاصی صافکاری و رنگ است. پرشیا خودرو با استفاده از بهترین متخصصان و به‌روز‌ترین تجهیزات و مرغوب‌ترین رنگ‌های آلمانی اقدام به ارائه خدمات صافکاری، رنگ و پرداخت نهایی خودروهای کلاسیک ب.ام.و و مینی می‌کند. پرشیا خودرو جهت رفاه حال علاقه‌مندان خودروهای کلاسیک بیمر، این خدمات خود را با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت به مالکان خودروهای کلاسیک ارائه می‌کند.
    درنهایت متمایزترین خدمت پرشیا خودرو برای علاقه‌مندان و مالکان خودروهای کلاسیک برند جذاب آلمانی، ارائه شرایط فروش نقد و اقساطی برای خودروهای کلاسیک ب.ام.و و مینی است. پرشیا خودرو جهت رفاه علاقه‌مندان و خریداران خودروهای کلاسیک، بعد از عقد قرارداد با فروشنده، خودروی کلاسیک وی را در یکی از مراکز منتخب فروش خودروهای کلاسیک خود قرار می‌دهد و بعد از فروش، مبلغ توافق شده با فروشنده ظرف 24 ساعت کاری به وی پرداخت می‌شود. همچین خریدار می‌تواند بهای خودرو را با پیش پرداخت حداقل 30درصدی و اقساط کم بهره 1 یا 2 ساله پرداخت کند.
    به‌طور مختصر خدمات پرشیا خودرو کلاسیک برای خودروهای کلاسیک ب ام و و مینی شامل مدل 1960 تا 2006 به شرح زیر است:
    • دریافت خودروهای کلاسیک مشتریان جهت فروش (فروش امانی)
    • فروش نقد و اقساط خودروهای کلاسیک با شرایط بازپرداخت اقساط ویژه
    • سفارش‌گیری و واردات قطعات اصل و OEM
    • بازسازی بدنه و رنگ
    • ارائه کارشناسی تخصصی به خودروهای کلاسیک

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو