فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس راه های کردستان:

تردد در گردنه ها با زنجیر چرخ امکان دارد

ممنوعیت تردد کشنده ها

عصر خودرو- رئیس پلیس راه های کردستان گفت: در پی بارش های مداوم برف تا نیمه های شب گذشته و به دنبال آن کاهش دما بیشتر محورهای مواصلاتی کردستان دچار یخبندان شده است.

تردد در گردنه ها با زنجیر چرخ امکان دارد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، سرهنگ عیسی گوهری   اظهار داشت: در محور سنندج – قروه و در گردنه صلوات آباد در حال حاضر شرایط یخبندان حاکم است و امکان تردد بدون زنجیر چرخ وجود ندارد.

    وی افزود: همچنین در دیگر نقاط مرتفع و گردنه های سطح استان در مسیرهای سقز، بانه، مریوان، بیجار و دیواندره به دلیل بارش شدید برف و یخبندان تردد به کندی صورت می گیرد و زنجیر چرخ برای عبور و مرور الزامی است.

    رئیس پلیس راه های کردستان ادامه داد: همچنین از شب گذشته ممنوعیت تردد انواع کامیون کشنده در تمامی محورهای مواصلاتی استان کردستان اعلام شده که خوشبختانه رانندگان نهایت همکاری را با پلیس داشته اند.

    سرهنگ گوهری یادآور شد: به دلیل یخبندان و سخت بودن تردد در گردنه ها تا اطلاع ثانوی از تردد کامیون های کشنده جلوگیری می شود و انتظار داریم رانندگان خودروهای سواری نیز نهایت احتیاط را در زمان تردد در این مسیرها داشته باشند.

    وی بیان کرد: شب گذشته تعدادی از خودروهای مسافران در محورهای مختلف مواصلاتی استان به دلیل لغزندگی جاده ها از حرکت بازمانده بودند که به وسیله همکاران ما در پلیس راه و همچنین راهداری با بستن زنجیر چرخ به آنان کمک کنیم.

    رئیس پلیس راه های کردستان گفت: بیشتر مسافرانی که در جاده ها می مانند زنجیر چرخ نیز همراه خود دارند اما ادعا می کنند نمی توانند آن را ببندند و از این رو از رانندگان درخواست داریم قبل از سفر به ویژه در زمان بارش برف و یخبندان در پارکینگ منزل خود چند بار بستن زنجیر را امتحان کنند تا در این مواقع دچار مشکل نشوند.

    سرهنگ گوهری اظهار داشت: همچنین از رانندگان و مسافران تقاضا داریم در صورت عدم اجبار از مسافرت در این شرایط خودداری کنند و در غیر این صورت از سالم بودن سیستم گرمایشی، چراغ ها و برف پاک کن خودروی خود اطمینان حاصل کنند.

    کد خبر 4825019

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو