فونیکسریمکسبهتام

سردار مهماندار:

مشکل ترافیکی در معابر برفی پایتخت نداریم

رانندگان با سرعت مطمئنه حرکت کنند

عصر خودرو- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ درباره وضعیت ترافیکی امروز معابر پایتخت توضیحاتی داد.

مشکل ترافیکی در معابر برفی پایتخت نداریم
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سردار محمدرضا مهماندار رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اظهار کرد: پلیس راهور تهران از شب گذشته با تمام توان به صورت آماده باش در خدمت مردم است.

    رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: همزمان با آغاز بارش برف در سطح شهر تهران هماهنگی‌ها و اقدامات لازم از برای پاشیدن شن و نمک و برف روبی معابر از سوی شهرداری تهران صورت گرفت.

    او بیان کرد: در حال حاضر از لحاظ ترافیکی مشکل خاصی را نسبت به روز‌های معمول نداریم.

    سردار مهماندار با بیان اینکه با توجه به تعطیلی مدارس، بار ترافیکی‌ معابر شهر تهران مناسب‌تر شد، گفت: طبیعی است که با توجه به لغزنگی‌ معابر، در محور‌های بزرگراهی ترافیک نیمه سنگینی را داشته باشیم.

    او افزود: متأسفانه برخی از شهروندان با لاستیک‌های بسیار صاف که حتی در شرایط عادی هم قابل تردد نیستند در سطح شهر تردد می‌کنند که مشکلاتی را برای شهروندان نیز ایجاد می‌کند.

    رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با بیان اینکه شهروندان از سفرهای غیرضرروی خودداری کنند، گفت: شهروندان از زنجیر چرخ استفاده کنند، چراکه در محور‌های شمالی شهر تهران لغزندگی بیشتری داریم.

    او بیان کرد: در هنگام وقوع تصادفات خسارتی باید طرفین تصادف خودرو‌های خود را به منتهی الیه سمت راست هدایت کنند و برای اطمینان بیشتر عکس و فیلم‌هایی را از محل تصادف تهیه کنند.

    سردار مهماندار بیان کرد: توصیه می‌کنم که شهروندان فاصله طولی با خودروی جلویی را رعایت کنند، چراکه هر چه فاصله بیشتر باشد، احتمال تصادف کمتر خواهد بود.

    او افزود: کاهش سرعت در این شرایط یا رعایت سرعت مطمئنه می‌تواند از بروز تصادفات پیشگیری کند و رانندگان مراقب عابران پیاده نیز باشند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو