فونیکسریمکسبهتام

تخصیص سوخت بر اساس پیمایش به سواری‌های کرایه از ابتدای اسفند ماه

عصر خودرو- مدیرکل دفتر حمل‌ونقل مسافر کشور گفت:سوخت بر اساس پیمایش به تمامی سواری‌های کرایه‌ای از ابتدای اسفند تخصیص می‌یابد.

تخصیص سوخت بر اساس پیمایش به سواری‌های کرایه از ابتدای اسفند ماه
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو»  به نقل از باشگاه خبرنگاران ، داریوش باقرجوان مدیر کل دفتر حمل ونقل مسافر کشور برای دریافت سوخت سواری‌های کرایه‌ای که دارای پلاک‌های عمومی هستند اقدامات لازم را انجام داده‌ایم گفت: سعی کرده‌ایم شماره شبای تمامی خودروها را در این بخش دریافت کنیم و در این زمینه کاستی‌هایی برای برخی از خودروهای لیزینگی و وکالت‌نامه‌ای وجود داشته‌ است که سعی کرده‌ایم زمان مشخصی را برای دریافت شماره شبای این خودروها را در دستور کار قرار دهیم.
    مدیر کل دفتر حمل ونقل مسافر کشور افزود: بر اساس مصوبه کمیته‌ای که متشکل از سه بخش از جمله وزارت نفت، وزارت کشور و سازمان راهداری بوده سامانه دریافت سوخت بر اساس پیمایش را راه‌اندازی کرده‌ایم.

    باقرجوان افزود: تاکنون 6 هزار نفر از 33 هزار نفر ثبت‌نام را در این سامانه انجام داده‌اند و از ماه آینده می‌توانند سوخت بر اساس پیمایش را دریافت کنند.

    او یادآور شد: بر اساس این طرح تمامی خودرو‌هایی که فعالیت بیشتری داشته باشند می‌توانند سوخت بیشتری دریافت کنند و خودرو‌هایی که فعالیت کمتری در این حوزه دارند بر طبق پیمایشی که انجام داده‌اند سوخت دریافت خواهند کرد.

    مدیر کل دفتر حمل ونقل مسافر کشور افزود: در این بخش ناوگانی که به صورت کامل و در طول ماه فعال هستند سوخت بیشتر و یا مابه تفاوت هزینه‌های سوخت را دریافت خواهند کرد و افرادی که ترددی نداشته باشند از اسفند ماه سوخت کمتر دریافت خواهند کرد.

    باقرجوان بیان کرد: از اسفند ماه سوخت بر اساس پیمایش به رانندگان سواری کرایه تعلق می‌گیرد و رانندگانی که تاکنون ثبت‌نام نکرده‌اند فرصت دارند هر چه سریعتر شماره شبای خود را وارد سامانه کنند.

    او اظهار کرد: هم زمان با افزایش قیمت سوخت میزان استقبال مسافران از ناوگان حمل و نقل جاده‌ای افزایش یافته و از سوی دیگر با ایجاد رقابت بین رانندگان جهت ارائه خدمات به مسافران سعی کرده‌ایم بر اساس پیمایش سوخت را به آن‌ها تخصیص دهیم تا حقی از راننده در این بخش ضایع نشود.

    مدیر کل دفتر حمل ونقل مسافر کشور تأکید کرد: در این حوزه تمامی کارشناسان با استفاده از فرمول‌هایی که در نظر گرفته‌اند سوخت را برای رانندگان در نظر می‌گیرند تا حقی ضایع نشود.

    باقرجوان با اشاره به اینکه سقفی که برای سوخت رانندگان در نظر گرفته‌ایم هزار و 400 تا هزار و 500 لیتر است و در صورت افزایش ممکن است مابه تفاوت هزینه را برای آن‌ها در نظر بگیریم، افزود: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مقوله ایمنی را برای تمامی بخش‌ها الزامی کرده است و در این حوزه سعی کرده است خدمات رفاهی تمامی مسافران را افزایش دهد.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو