فونیکسریمکسبهتام

مینی کراس جذاب ام‌وی‌ام با ۳ سال گارانتی

عصر خودرو- با توجه به تغییر سبک زندگی و افزایش روند شهرنشینی درنتیجه پیدایش کلان شهرها که با خود آلودگی و شلوغی بسیاری را همراه داشت، ترافیک و پیدا کردن جای پارک همواره معظل بزرگی بوده است، از این روی خودروهای هاچ بک و شهری طرفداران بسیاری پیدا کرد.

مینی کراس جذاب ام‌وی‌ام با ۳ سال گارانتی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، حال تصور کنید این خودروهای شهری با حس یک خودروی شاسی بلند ادغام شوند. نتیجه مینی کراس‌هایی است که امروز  در بازار کشورهای اروپایی و آمریکایی روز به روز بر طرفداران آنها افزوده می شود.
    در بازار خودرو ایران هم اوضاع به این گونه است و طی سال های اخیر روز به روز به طرفداران این قبیل خودروها  افزوده می شود. حدود 4سال پیش با ورود رنو کپچر این روند آغاز شد اما مشکل کراس اوورهای اروپایی قیمت گران و خدمات محدود آنها بود .در این بین شرکت مدیران خودرو در اواخر سال 95، یک کراس اوور جذاب و مدرن را رونمایی کرد که با توجه به قیمت مناسب در مقایسه با نمونه های اروپایی، وجود آپشن ها و امکانات ایمنی و رفاهی مناسب توانست طرفداران بسیاری را به دست آورد.ایکس22  به لحاظ طراحی از سایر چینی ها متمایز بود و این خودرو چنان طراحی پخته ایی داشت که مدل  مفهومی و اولیه فولکس واگن T-ROC  کاملا شبیه این خودرو بود، از همین روی از همان ابتدا ایکس 22 حسی متمایز را به ایرانیان داد اما آنچه این خودرو را محبوب کرد طراحی بسیار زیبا و مدرن آن بود که جوانان و بانوان و تمام کسانی که به استایل مد روز گرایش دارند را به سرعت جذب کرد. ارتفاع نسبتا بالا در X22 در مقایسه با کلیه رقبا حس یک شاسی بلند واقعی را القا می کند در کنار اینکه ظرافت های طراحی یک هاچ بک مدرن را دارد .
    موتور 1.5 لیتری تنفس طبیعی این خودرو توسط شرکت معتبر AVL اتریش طراحی شده است و تحت لیسانس این شرکت ساخته می شود. این پیشرانه  دارای استاندارد آلایندگی یورو 5 ( استاندارد روز ) است و از سوی دیگر مصرف سوخت آن به لحاظ سیکل ترکیبی کمتر از 6 لیتر در هر 100 کیلومتر است که آن را تبدیل به یک خودرو اقتصادی کرده است. همچنین این خودرو دارای 2  نوع گیربکس ( 4 سرعته اتومات و 5 سرعته دستی) است. ایکس 22 در حد یک کراس اوور کوچک دارای امکانات رفاهی  و ایمنی مناسب است و به عنوان کراس اووری ارزشمند شناخته می شود.
    ایکس 22 به لحاظ کیفی توانسته در بازار پر رقابت چین، به عنوان آزادترین بازار رقابتی جهان با بیشترین تعداد برند در ارزیابی معتبرترین موسسه کیفی جهان (J.D Power) در کلاس مینی کراس ها لقب با کیفیت ترین را از آن خود نماید.
    این کراس اوور زیبا همواره مورد توجه سلیقه های مختلف قرار گرفته است که به دنبال به روز بودن و مدرن بودن هستند تا لذت یک خودرو زیبا و مدرن را با قیمت و خدمات پس از فروش مناسب و گسترده شرکت مدیران خودرو به مالکان خود هدیه دهد.
    این مینی کراس جذاب مدیران خودرو با 3 سال یا 60 هزار کیلومتر گارانتی و سرویس اولیه رایگان به متقاضیان عرضه می شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو