فونیکسریمکسبهتام

جزئیات خرید تایر با قیمت دولتی

سهمیه سالانه هر فرد دو حلقه

عصر خودرو- سخنگوی انجمن تایر با تشریح جزئیات خرید تایر خودرو با قیمت دولتی، گفت: برای این کار علاوه بر مراجعه مستقیم به نمایندگی کارخانه‌های تایرسازی امکان خرید آنلاین نیز وجود دارد.

جزئیات خرید تایر با قیمت دولتی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۲:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  فارس، تنها  با بیان اینکه خرید تایر به روش دولتی به دو روش امکان پذیر است، اظهار داشت:‌ در روش اول مردم می‌توانند با مراجعه به نماینده مستقیم شرکت‌های تایر ساز نسبت به خرید اقدام کنند.

    وی ادامه داد:‌ اگر این نمایندگی‌ها تایر را با یک قیمت رسمی اعلام شده،‌ عرضه نکردند این موضوع را به صورت کتبی به شرکت مربوطه اطلاع دهند.

    سخنگوی انجمن تولید کنندگان تایر افزود: در روش دوم مردم می‌توانند از دو شرکت تایرسازی بارز و کویرتایر خرید اینترنتی کنند به طوری که هر روز بعد از اذان ظهر فروش اینترنتی تایر بر روی سایت این دو شرکت باز می‌شود و مراجعه کنندگان می‌توانند با ارائه مدارک لازم به صورت آنلاین خرید کنند.

    وی با بیان اینکه برای این کار یک ظرفیت مشخص در نظر گرفته شده است، گفت: هر روز 10 تا 15 درصد تولید این شرکت‌ها برای فروش آنلاین اختصاص یافته است.

    تنها تصریح کرد: اگر فردی موفق به خرید در روز اول نشد می‌تواند در روزهای بعدی نیز به سایت مراجعه کند و در نهایت موفق به خرید تایر با قیمت دولتی خواهد شد.

    به گفته سخنگوی انجمن تولید کنندگان تایر، قیمت دولتی تایرها بر اساس نوع و سایز متفاوت است و هر فرد می‌تواند در طول سال یک جفت تایر خریداری کند.

    وی در پاسخ به این سؤال که چرا شرکت‌های دیگر تایرساز نیز فروش آنلاین ندارند و آیا برنامه‌ای برای این موضوع تنظیم شده است؟ نیز گفت: برای پیوستن کارخانه‌ها به فروش آنلاین نیازمند امکانات نرم افزاری در شرکت‌ها و برقراری ارتباط آنلاین با انبارها هستیم.

    وی ادامه داد: برای این کار باید زیرساخت‌های لازم فراهم شود و در حال حاضر برنامه زمان‌بندی برای پیوستن سایر شرکت‌ها به فروش آنلاین نداریم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو