فونیکسریمکسبهتام

آزمایش‌های سخت شرکت BMW در صحرا

عصر خودرو- ب ام‌و تلاش دارد پیش از شروع نمایشگاه ژنو از قدرت خودروهای جدید خود اطمینان حاصل کند و آزمایش‌های سخت آن‌ها را با موفقیت به پایان برساند.

آزمایش‌های سخت شرکت BMW در صحرا
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۲:۰۰
    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران ، شرکت ب ام‌ و در شرف یک حمله با خودروی الکتریکی است که قرار شده تا اواخر امسال توسط اتومبیل iX3 به وقوع بپیوندد. اساسا این خودرو نمونه پاکسازی شده اتومبیل کراس‌اوور X3 است. تا آن زمان یک طرح مفهومی از i4 سعی دارد تا در نسل چهرم سری Gran Coupe شکل پیدا کند. این خودروی نسل جدید قرار است تا در نمایشگاه اتومبیل ژنو که هفته آینده برگزار می‌شود به نمایش گذاشته شود. همچنین سال آینده اتومبیل جاده‌ای iNext قرار است تا به عنوان پرچمدار خودرو‌های شاسی‌بلند BMW به جهان عرضه شود. گفتنی است که شاسی‌بلند مذکور پیش‌تر در سال 2018 با همین نام به عنوان یک طرح مفهومی معرفی رسمی شد.

    تست قدرت خودروی BMW

    در همین حال ابر شرکت بی‌ام‌و سعی دارد یک تور آزمایشی برای خودرو‌های خود فراهم کند. تقریبا یک سال پیش بود که عکاسان توانستند تصاویری از iNext را در زمان تست مقابله با سرما در سوئد تهیه و منتشر کنند. حالا مدل اولیه اتومبیل BMW در حال طی کردن مسیر جاده‌های آفریقای جنوبی قرار دارد. گفتنی است این خودرو الان با یک گرمای بسیار شدید در کالاهاری مواجه است. شرکت بی‌ام‌و نه تنها قصد دارد مقاومت خودرو‌های خود در برابر گرما را مورد بررسی و آزمایش قرار دهد، بلکه می‌خواهد واکنش آن‌ها را در زمان رانندگی بر روی شن، ماسه و همچنین سنگ‌ریزه‌ها را مورد بررسی قرار دهد.

    آزمایش‌های سخت شرکت BMW در صحرا

    ابر شرکت آلمانی همچنین در حال آزمایش iNext در فرانسه و نوربرگینگ نوردشلیف است. هدف شرکت آن است که از میزان ارزش و اهمیت پرچمدار خود آگاه شود و آن را با اطمینان کامل در اختیار جهانیان بگذارد. برای آزمایش‌های نهایی مدل‌ها اولیه، این خودرو‌ها ابتدا زیر نور آفتاب برای ساعت‌ها قرار می‌گیرند و سپس توسط افراد به سرعت خنک می‌شوند. پس از خنک شدن متخصصان این خودرو‌ها را تحت بررسی قرار می‌دهند تا میزان آسیب وارد شده احتمالی به سیستم الکترونیکی خودرو را بسنجند. شرکت بی‌ام‌و همچنین تلاش دارد تا از ورود هر گونه گرد و خاک به داخل کابین خودداری کند، چرا که تلاش دارد اتومبیل را برای چندید ساعت رانندگی در صحرا‌های داغ و پر از شن آماده سازد.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو