فونیکسریمکسبهتام

مدیر پژو انتقاد کرد

خودروهای برقی باید «همه پسند» باشند

عصر خودرو- مدیر ارشد اجرایی شرکت پژو فرانسه از نوع طراحی خودروهای برقی انتقاد و بر لزوم همه‌پسند بودن این محصولات تاکید کرد.

خودروهای برقی باید «همه پسند» باشند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا ، کارلوس تاوارز، مدیر ارشد اجرایی شرکت پژو فرانسه، ضمن انتقاد از نوع طراحی خودروهای برقی و پاک، خاطرنشان کرده است که این محصولات تنها برای عده اندکی از طرفداران پروپاقرص محیط زیست جالب توجه است و هنوز برای خیل عظیمی از مصرف‌کنندگان و مشتریان اصلی، فاقد جذابیت است.

    وی در ادامه سخنان خود ضمن اشاره به کاهش تدریجی محبوبیت خودروهای بنزینی و دیزلی در سال های آینده گفت: رقابت اصلی میان خودروسازان بزرگ در جهان از هم اکنون تا سال 2025 میلادی، در توسعه تولید و عرضه خودروهای پاک و دوستدار محیط زیستی که آلایندگی صفر درصد دارند و از قیمت ارزان و مقرون به صرفه ای نیز برخوردارند، خواهد بود.

    بر اساس گزارش رویترز، تاوارز همچنین به دشواری های شرکت خودروسازی پژو در فروش خودروهای الکتریکی هیبریدی و پلاگین هیبریدی به مصرف کنندگان و مشتریان اصلی بازار خودرو که سهم بسیار بزرگی در بازارهای جهانی دارند و به خرید خودروهای برقی اعتماد ندارند؛ نیز اشاره کرد.

    وی گفت از جمله مهمترین عواملی که تاکنون جلوی روند صعودی فروش و استقبال از خودروهای برقی و پاک را در جهان گرفته می توان به مسافت پیمایشی محدود، کمبود و نبود زیرساخت های لازم، قیمت بالا، کمبود و نبود شبکه یکپارچه و همگانی برای شارژ خودروهای برقی و در آخر عدم اطمینان و اعتماد مصرف کنندگان خودروهای بنزینی و دیزلی به عملکرد خودروهای برقی اشاره کرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط