فونیکسریمکسبهتام

ورود خودرو به خراسان رضوی ۴۰ درصد کاهش یافت

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: ورود خودرو به این استان و میزان سفرهای جاده‌ای به مقصد خراسان رضوی طی ۱۰ روز گذشته در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۴۰ درصد کاهش یافته است.

ورود خودرو به خراسان رضوی ۴۰ درصد کاهش یافت
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۷:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، ابراهیم نصری  افزود: از 16 تا 25 اسفند ماه امسال 218 هزار و 244 خودرو از جاده‌های فاروج - قوچان، سه راه چکنه - قوچان، داورزن - سبزوار، اسفراین - سبزوار، فردوس - بجستان، بردسکن - کاشمر، فردوس- گناباد، قاین- گناباد و قاین- خواف وارد استان خراسان رضوی شده‌اند.

    وی ادامه داد: این در حالی است که در مدت مشابه پارسال 365 هزار و 630 دستگاه خودرو از طریق مبادی جاده‌ای یاد شده وارد این استان شدند.

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: در این مدت بر اساس آمار ثبت شده در دستگاه های تردد شمار در جاده‌های منتهی به مشهد 599 هزار و 885 دستگاه خودرو وارد این کلانشهر شدند که این میزان نسبت به مدت مشابه پارسال 25 درصد کاهش داشته است.

    سال گذشته 13.5 میلیون زائر و مسافر نوروزی از 25 اسفند 97 تا پایان 14 فروردین 98 به این استان سفر کردند که سفر حدود 12 میلیون نفر از طریق خودروی شخصی، یک میلیون نفر با ناوگان حمل ونقل عمومی جاده ای و بقیه ازطریق راه آهن و فرودگاه صورت گرفته است.

    با افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا در خراسان رضوی و شهر مشهد مسوولان خراسان رضوی و مشهد اعلام کردند که این استان آمادگی پذیرایی از میهمانان نوروزی را ندارد و هیچ گونه خدمات اقامتی به میهمانان ارائه نخواهد شد.

    شمار مبتلایان به عفونت‌های حاد تنفسی و مشکوک به کرونا در استان خراسان رضوی به دو هزار و 918 بیمار رسیده است که هزار و 851 نفر از این بیماران که طی 30 بهمن ماه تا 25 اسفند در بیمارستانهای استان خراسان رضوی بستری بودند، بهبود یافته و مرخص شده‌اند.

    از این تعداد هزار و 687 نفر از کل مبتلایان به عفونت‌های حاد تنفسی در خراسان رضوی متعلق به مشهد و 12 شهرستان زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد هستند که تاکنون 982 نفر از آنان بهبود یافته و به خانه بازگشته‌اند.

    بر اساس آخرین آمار رسمی، شمار مبتلایان به ویروس کووید 19 عامل بیماری کرونا که نوع بسیار حاد عفونت تنفسی و یک بیماری نوپدید همه‌گیر است در استان خراسان رضوی  568 نفر گزارش شده است.

    354 نفر از کل شهروندان مبتلا به بیماری کرونا در خراسان رضوی مربوط به حوزه جغرافیایی زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد و 214 نفر متعلق به مناطق زیرپوشش پنج دانشکده‌ها و دانشگاه‌ علوم پزشکی دیگر این استان هستند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو