فونیکسریمکسبهتام

کاهش ۷۳ درصدی کشته‌شدگان سوانح رانندگی در مرکزی

عصر خودرو- فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: از ۲۸ اسفند تا امروز سه نفر در سوانح رانندگی در سطح استان جان خود را از دست داده اند که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۷۳ درصد کاهش داشته است.

کاهش ۷۳ درصدی کشته‌شدگان سوانح رانندگی در مرکزی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، بر اساس اعلام پلیس، سردار "حسن مفخمی شهرستانی" در قرارگاه نوروزی و پدافند زیستی فرماندهی انتظامی استان مرکزی با تاکید بر ضرورت تولید و بازتولید نظم اجتماعی در پرتو آموزش و شناخت حقوق شهروندی اسلامی توسط کارکنان پلیس را مورد تبیین قرار داد و بیان کرد: همپایی و دستیابی به دستاوردهای نوین در عرصه ماموریت های پلیس یک ضرورت انکارناپذیر است.

    وی عمل و کنش موفقیت آمیز در اقدامات اجتماعی را بدون داشتن آگاهی و اشرافیت نسبت به مسائل روز و تحولات انجام شده در عرصه اجتماعی را غیرممکن دانست و اضافه کرد: اهتمام به کرامت انسانی و جلب رضایت عمومی از سیره بزرگان دین و از ملزومات پلیس مکتبی و یک خدمتگزار در تراز انقلاب اسلامی است که بایستی در الگوی رفتاری کارکنان ناجا به خوبی نهادینه و برجسته باشد.

    فرمانده انتظامی استان مرکزی ارائه خدمت به شهروندان در تمامی ایام سال را از افتخارات نمادین ناجا عنوان کرد و ادامه داد: با توجه به چالش های ایجاد شده با شیوع بیماری کرونا در سطح کشور، پلیس استان با توجه به نوع ماموریت ها ضمن فعال سازی قرارگاه پدافند زیستی در مقابله با این بیماری و همکاری با حافظان سلامت، در طرح ریزی های ماموریتی، قرارگاه نوروزی را نیز به منظور توسعه خدمات کیفی در دیگر بخش های ماموریتی فعال کرد.

    این مقام ارشد انتظامی به برخی از اقدامات و دستاوردهای ماموریتی پلیس استان از آغاز تعطیلات نوروزی اشاره کرد و گفت: در ارتقاء امنیت ترافیکی که به عنوان یکی از مهم ترین ماموریت ها در این ایام دنبال می شود، از 28 اسفند تا امروز سه نفر در سوانح رانندگی در سطح استان جان خود را از دست داده اند که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل 73 درصد کاهش داشته است.

    این مقام ارشد انتظامی در ادامه به برخی از سیاست ها در فرایند پویایی و توانمندی سازمانی در سطح پلیس استان اشاره داشت و  گفت: در بهسازی عملکرد پلیس استان از روزهای نخستین سال جاری با احصاء نقاط ضعف و قوت عملکرد سال گذشته و با تدوین و اجرای بسترهای لازم، نیازسنجی های آموزشی احصاء و در برنامه های آموزشی سال جاری مورد توجه قرار گرفته است.

    سردار مفخمی شهرستانی بر ارزیابی، متناسب سازی با موقعیت سازمانی و بروزرسانی دانش در تحقق هوشمندسازی پلیس استان با توجه به سیاست های ابلاغی و پیشگیرانه ناجا تاکید کرد و افزود:  هدف پلیس از کاربست فرایندهای مدیریت دانش؛ ارتقاء سطح دانش، مهارت، تخصص و تجارب کارکنان و در نهایت بالنده سازی منابع انسانی و سازمانی در افزایش رضایت مندی عمومی است.

    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو