فونیکسریمکسبهتام

۱۳۰ نمایندگی خدمات پس از فروش مکمل خدمات غیرحضوری:

استقبال مشتریان از خدمات غیرحضوری ایران‌خودرو

عصر خودرو- مدیران ارشد شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو امروز به منظور بررسی نحوه خدمات‌رسانی به مشتریان در شرایط شیوع ویروس کرونا، از تعمیرگاه شماره یک این شرکت بازدید کردند.

استقبال مشتریان از خدمات غیرحضوری ایران‌خودرو
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایکوپرس، مدیر عامل ایساکو در این بازدید با تشکر از هموطنان به دلیل استقبال از خدمات غیرحضوری گفت: مشکلات تعدادی از خودروها با استفاده از این خدمات در محل مشتریان قابل حل نبوده و ایجاب می‌کند که مالکان این خودروها به نمایندگی مراجعه کنند.

    مهدی مونسان با قدردانی از کارکنان شبکه خدمات پس از فروش در سراسر کشور که در این شرایط به هموطنان خود خدمت می‌کنند، به مشتریان اطمینان داد: موارد بهداشتی برای جلوگیری از انتقال ویروس به مراجعان، در این نمایندگی و سایر نمایندگی‌های کشیک، به شکل کامل رعایت می‌شود.
    وی با این حال مجددا به هموطنان توصیه کرد به خاطر حفظ سلامت خود و کادر زحمتکش درمان که در شرایط دشواری به سر می‌برند، تا حد امکان در منزل بمانند و از خدمات و تسهیلات غیرحضوری که برای ایشان تدارک دیده شده است، بهره‌مند شوند.
    او همچنین گفت: طبق دستور مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو و در راستای اجرای مسئولیت‌های اجتماعی در شرایط همه‌گیری بیماری کرونا، گارانتی محصولات این شرکت که در فاصله زمانی 20 اسفند 98 تا 31 فروردین 99 به اتمام رسیده یا می‌رسد؛ بدون نیاز به مراجعه حضوری به مدت یک ماه یا دو هزار کیلومتر تمدید شده است.
    مدیرعامل ایساکو همچنین گفت: همکاران ما در امدادخودرو ایران نیز همچون همیشه آماده خدمت‌رسانی به هموطنان در سراسر کشور هستند اما به دلیل این‌که مقامات بهداشتی سفر را یکی از راه‌های انتقال بیماری به شهرهای دیگر می‌دانند، پیشنهاد می‌کنیم در این برهه حساس زمانی، هم‌میهنان از مسافرت پرهیز کنند.
    مونسان در پایان ضمن تشکر از پزشکان و پرستارانی که در این ایام با از جان‌گذشتگی در راه حفظ سلامت مردم می‌کوشند یادآور شد: خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در سراسر کشور با 130 نمایندگی کشیک پذیرای خودروهایی که ایراد آن‌ها با خدمات غیرحضوری رفع نمی‌شود، هستند.
    هم‌میهنان در صورت نیاز به دریافت خدمات می‌توانند با شماره مرکز پاسخگویی ایران‌خودرو 096440 تماس حاصل فرمایند و یا از طریق اپلیکیشن ایساکو درخواست دریافت خدمات ثبت کنند.

    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو