فونیکسریمکسبهتام

قیمت تویوتا کمری ۲۰۲۰ دو دیفرانسیل اعلام شد

عصر خودرو- تویوتا کمری دو دیفرانسیل از قیمت پایه ۲۶۳۷۰ دلار در مدل LE شروع می‌شود و در بالاترین مدل خود یعنی XSE که ظاهری اسپورت و مشخصاتی لوکس دارد به ۳۱۴۰۵ دلار می‌رسد.

قیمت تویوتا کمری ۲۰۲۰ دو دیفرانسیل اعلام شد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، برای خودروساز‌ها امری متدوال است که از یک خودروی جدید یا مدل‌های جدید یک خودرو بدون اعلام قیمت رونمایی کنند و معمولا اعلام قیمت در روز‌های نزدیک‌تر به مرحله فروش صورت می‌گیرد. در مورد تویوتا کمری 2020 ادیشن دو دیفرانسیل نیز این قضیه صدق می‌کند که برای اولین بار در اوایل نوامبر گذشته به روی صحنه رفت. ما حتی اولین تست رانندگی خود را با این مدل تویوتا در یوتا انجام دادیم، ولی در ان زمان نیز هنوز قیمت نهایی اش مشخص نشده بود.

    اما حالا دیگر این معما حل شده است و تویوتا برای ما لیست قیمت همه‌ی مدل‌های کمری دو دیفرانسیل را فرستاده است که از قیمت پایه 26370 دلار در مدل LE شروع می‌شود و در بالاترین مدل خود یعنی XSE که ظاهری اسپورت و مشخصاتی لوکس دارد به 31405 دلار می‌رسد.

    اعلام قیمت تویوتا کمری 2020 دو دیفرانسیل زودتر از بهار به همراه فیلم

    تویوتا مدل دو دیفرانسیل را برای اکثر تریم‌های کمری ارائه می‌دهد که در اینجا به تفکیک قیمت پایه و و مقایسه قیمت دو دیفرانسیل و تک دیفرانسیل مدل‌های مختلف کمری را مشاهدی می‌کنید. قیمت‌های این جدول بدون در نظر گرفتن هزینه ارسال است.

    همانطور که مشاهده می‌کنید دو دیفرانسیل 1400 دلار گرانتر از تک دیفرانسیل (دیفرانسیل جلو) است. در طول اولین تست رانندگی ما با تویوتا دو دیفرانسیل، شرکت تویوتا به ما گفت که دو دیفرانسیل کردن کمری 1500 دلار هزینه برایشان داشته است، ولی این بدان معنا نیست که بخواهیم دقیقا همین مبلغ را به قیمت خودرو اضافه کیم. اکثر مواقع ارتقا‌های اینچنینی ایتم‌های دیگری را نیز شامل می‌شود و در نتیجه عدد بالاتری به قیمت خودرو اضافه می‌گردد، ولی این بار 100 دلار هم کمتر از هزینه به قیمت اضافه شده است که سورپرایز خوشایندی برای خریدار است.

    این خبر خوشایندی است، چون تست رانندگی ما با کمری دو دیفرانسیل از نظر عملکرد کمی پایین‌تر از انتظار ما بود. تویوتا این کمری را فقط با موتور 2.5 لیتری چهار سیلندر عرضه می‌کند و در حالی که 205 اسب بخار برای سدان به این بزرگی کمی کم است ما واقعا در تست خود کم بودن گشتاور را احساس کردیم. گشتاور ان 251 نیوتون متر است. فروش تویوتا کمری دو دیفرانسیل از اوایل بهار شروع خواهد شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو