فونیکسریمکسبهتام

جلوگیری از ورود خودروهای غیر بومی به شهرهای استان اصفهان

عصر خودرو- فرمانده انتظامی استان گفت: طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا به منظور حفظ سلامت مردم در استان اصفهان در حال اجرا است و از ورود خودروهای غیر بومی به شهرهای این استان جلوگیری می شود.

جلوگیری از ورود خودروهای غیر بومی به شهرهای استان اصفهان
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایلنا، سردار "مهدی معصوم بیگی" اظهار داشت: در راستای اجرای طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا نیروی انتظامی استان اصفهان نیز با تمام توان و به کاریگری همه تجهیزات در کنار دیگر دستگاه ها وارد عمل شده است.

    وی با اشاره به اینکه اجرای این طرح مستلزم مشارکت و تعامل مردمی است بیان داشت: پلیس از ورود مسافران و خودروهای غیر بومی به شهرهای این استان جلوگیری می کند و مسافران فقط اجازه تردد از کنار گذر شهرها را دارند.

    سردار معصوم بیگی افزود: امید است شهروندان عزیز نیز برای کاهش یا قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا اگر به سفر رفته اند در کوتاه ترین زمان بازگردند و اگر در منزلند حتی الامکان خارج نشوند.

    این مقام ارشد انتظامی بیان داشت: در این طرح کلیه تردد ها به استثنای خودروهای نقلیه باری حامل موادغذایی و سوختی، امدادی، انتظامی، درمانی، اورژانس و آتش نشانی ممنوع است.

    سردار مهدی معصوم بیگی از تعطیلی برخی صنوف غیر ضروری خبر داد و اظهار داشت: واحدهای صنفی که مایحتاج ضروری مردمی را تامین می کنند مانند نانوایی های، سوپر مارکت ها، فروشگاه های مواد غذایی و خوراکی و غیره فعالیت می کنند و دیگر اماکنی که فعالیت آنها غیر ضروری است تعطیل هستند و اگر کسانی موارد قانونی و بهداشتی را رعایت نکنند با آنان برخورد قاطع می شود.

    به گزارش سایت پلیس، وی همچنین از محدودیت تردد کلیه خودورهای شخصی در روز طبیعت خبر داد و گفت: در روز 13 فروردین ماه خودروهای شخصی که در شهر اصفهان تردد کنند جریمه خواهند شد و به پارکینگ منتقل می شوند.

    فرمانده انتظامی استان اصفهان از مردم خواست به شایعاتی که در فضای مجازی منتشر می شود مانند تعطیلی پمپ بنزین ها توجهی نکنند و بدانند افرادی هدفمند یا بی هدفمند با شایعه پراکنی در فضای حقیقی و مجازی سعی در تشویش اذهان عمومی دارند که اینگونه افراد نیز با برخورد قاطع و قانونی پلیس فتا روبرو می شوند.

    سردار معصوم بیگی خاطر نشان کرد: بحمدلله در این طرح کلیه دستگاه های اجرایی پای کار آمده اند و بیش از 80 درصد مردم نیز همکاری می کنند که امید است با همکاری هموطنان عزیز بتوانیم زنجیره انتقال این ویروس را قطع کنیم.

    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو