فونیکسریمکسبهتام

در طرح راهداری نوروزی ۹۹ ثبت شد؛

کاهش ۶۶ درصدی تردد در محورهای استان اصفهان

عصر خودرو- معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری استان اصفهان گفت: از ابتدای طرح راهداری نوروزی تا پایان آن در پانزدهم فروردین امسال، میزان تردد در راه های استان ۶۶ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش یافته است.

کاهش ۶۶ درصدی تردد در محورهای استان اصفهان
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایسنا، محمدعلی صلواتی با اشاره به آخرین آمارهای تردد در محورهای استان اصفهان، اظهار کرد: طی روزهای 25 اسفند تا پانزدهم فروردین ماه به عنوان آخرین روز طرح راهداری نوروزی، 8 میلیون و 344 هزار و 584 تردد در راه‌های استان ثبت شده که میزان ترددها نسبت به مدت مشابه سال گذشته، 66 درصد کاهش داشته است.

    وی گفت: در این مدت، آمار خودروهای ورودی و خروجی به محورهای استان هر کدام به ترتیب 72 و 73 نسبت به سال گذشته کمتر شده است.

    به گفته معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری استان اصفهان، طی این مدت تعداد وسیله نقلیه ورودی به راه‌های استان 601 هزار و 558 خودرو و تعداد وسیله نقلیه خروجی 600 هزار و 81 خودرو بوده است.

    وی یادآور شد: در پی شیوع ویروس کرونا در کشور و ضرورت کنترل آن، امسال تاکید بر ماندن در خانه و تعویق سفرهای نوروزی به بعد از حذف این ویروس بود.

    صلواتی با اشاره به محورهای پرتردد استان با وجود توصیه های وزارت بهداشت برای لغو سفرهای نوروزی و ماندن در خانه، گفت: آزادراه اصفهان- زرین شهر (فلاورجان) با 16 هزار و 121 تردد، آزادراه زرین شهر-اصفهان (فلاورجان) با 17 هزار 692 تردد و زرین شهر-اصفهان (فولادشهر) با 15 هزار و 748 تردد، شلوغ ترین محورهای استان در روز پانزدهم فروردین ماه بودند.

    معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری استان اصفهان خاطرنشان کرد: در روز پانزدهم فروردین ماه 374 هزار و 127 تردد در محورهای استان ثبت شد که 29 هزار و 732 مورد آمار تردد ورودی و 29 هزار و 340 مورد آمار تردد خروجی به استان را نشان می دهد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط