فونیکسریمکسبهتام

مشاور شهردار تهران:

ادامه تعلیق طرح ترافیک تا ۳۰ فروردین بررسی می‌شود

عصر خودرو- مشاور شهردار تهران درخصوص ادامه تعلیق اجرای طرح ترافیک در تهران تا ۳۰ فروردین گفت: این موضوع این هفته و براساس داده های موجود بررسی و درباره آن تصمیم گیری خواهد شد.

ادامه تعلیق طرح ترافیک تا ۳۰ فروردین بررسی می‌شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از تسنیم، غلامحسین محمدی مشاور شهردار تهران در پاسخ به این سوال که اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در جلسه امروز ستاد مقابله با کرونا و به دستور ریاست جمهوری تا 30 فروردین ادامه پیدا کرده است آیا در شرایط طرح ترافیک تغییری ایجاد خواهد شد یا خیر گفت: به هر تقدیر تصمیمات در شهرداری تهران هم به نوعی تابع تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا است.

    وی افزود: درخصوص اینکه تعلیق اجرای طرح ترافیک که پیش از این تا 20 فروردین قرار بوده است انجام گیرد تا 30 فروردین تمدید شود تابع بررسی برخی ضوابط و پارامترها است.

    محمدی گفت: ما باید تآثیر تعلیق طرح ترافیک را بر روی کاهش استفاده مردم از ناوگان حمل و نقل عمومی و همچنین کاهش حضور مردم ببینیم و سپس در صورت کاهش محسوس و چشمگیر نسبت به تلیق اجرای طرح ترافیک تصمیم بگیریم.

    مشاور شهردار تهران درخصوص اینکه این احتمال وجود دارد که تعلیق طرح ترافیک ادامه پیدا کند یا خیر گفت: هر دو موضوع ادامه تعلیق یا لغو تعلیق آن در دست بررسی است و به مردم اطلاع رسانی خواهد شد.

    این در حالی است که امروز و در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا که با حضور حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان برگزار شد مقرر شد طرح فاصله گذاری اجتماعی تا 30 فروردین ماه در کشور به اجرا درآید.

    ترافیک این روزها به دلیل لغو طرح ترافیک

    همچنین پیروز حناچی شهردار تهران امروز در جلسه شورای اسلامی شهر تهران گفته است: نمی توان حمل و نقل عمومی را تعطیل کرد زیرا به هر تریتب عده ای از شهروندان باید به محل کار خود بروند نظیر پزشکان پرستاران و نیروهای خدماتی.

    وی گفته بود: از این رو حمل و نقل عمومی تعطیل شنده اما همزمان اجرای طرح ترافیک لغو شده تا بخشی از مردم با خودروهای شخصی به محل کار خود بروند و از حمل و نقل عمومی استفاده نکنند.

    حناچی افزوده بود که بخشی از ترافیک این روزهای تهران هم می تواند ناشی از همین امر باشد که مردم برای استفاده از خودروی شخصی مایل بوده اند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو