فونیکسریمکسبهتام

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا خبر داد:

انسداد مقطعی آزادراه چالوس ـ مرزن آباد

افزایش ۴۰ درصدی تردد در جاده ها

عصر خودرو- سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، در خصوص آخرین وضعیت تردد در جاده‌های کشور اظهار داشت: در حال حاضر افزایش ۴۰ درصدی تردد در جاده های کشور را در هفته سوم نسبت به هفته دوم فروردین ماه را شاهد هستیم.

انسداد مقطعی آزادراه چالوس ـ مرزن آباد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از فارس، سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در خصوص آخرین وضعیت تردد در جاده‌های کشور اظهار داشت: در حال حاضر افزایش 40 درصدی تردد در جاده های کشور را در هفته سوم نسبت به هفته دوم  فروردین ماه را شاهد هستیم.

    رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا به ترافیک نیمه سنگین در ورودی کلانشهر تهران اشاره و تصریح کرد: ترافیک در آزادراه قزوین ـ کرج نیمه سنگین و در آزادراه کرج ـ تهران پرحجم گزارش شده است؛ هم چنین در جاده مخصوص کرج ـ تهران ترافیک نیمه سنگین و در آزادراه ساوه در هر دو مسیر رفت و برگشت پر حجم است.

    وی به بارش باران در اکثر محورهای سمنان، قم، کردستان، کهگیلویه و بویراحمد، البرز و تهران اشاره و بیان داشت: در هراز، کرج ـ چالوس و برخی محورهای آذربایجان غربی نیز باران می‌بارد.

    سرهنگ رحمانی اضافه کرد: در محورهای اردبیل، مرکزی، قزوین و خراسان شمالی نیز مه گرفتگی و کاهش دید افقی وجود دارد.

    رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در پاسخ به دیگر پرسش فارس درباره مسیرهای مسدود کشور اعلام کرد: فشم ـ زربند به علت ریزش کوه و لاین جنوبی قزوین ـ همدان به علت بارش باران و آب گرفتگی مسدود است; همچنین آزادراه چالوس ـ مرزن‌آباد در هر دو مسیر رفت و برگشت از 7 شب تا 7 صبح به علت عدم ایمنی کافی مسدود است.

    سرهنگ رحمانی به ادامه بارش‌ها در روزهای آتی اشاره و خاطرنشان کرد: با توجه به لغزندگی معابر باید رانندگان قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ لحاظ کرده و با رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی مجاز به رانندگی بپردازند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط