فونیکسریمکسبهتام

۲۰۰ فقره سرقت لوازم داخل خودرو با خودروی مدل بالا

عصر خودرو- رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی از دستگیری ۳ سارق حرفه ای لوازم داخل خودرو که با خودروی مدل بالا ۲۰۰ فقره سرقت مرتکب شده بودند، خبر داد و گفت: از مخفیگاه متهمان ۵ میلیارد ریال اموال سرقتی کشف شد.

۲۰۰ فقره سرقت لوازم داخل خودرو با خودروی مدل بالا
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ کاراگاه مرتضی نثاری گفت: در پی ارجاع پرونده های متعدد سرقت لوازم خودرو ، بررسی موضوع در اختیار تیمی از کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس قرار گرفت. 

    این مقام پلیسی عنوان کرد: بررسی های اولیه حکایت از این داشت، سرقت ها توسط راننده و 2 سرنشین یک دستگاه خودروی مگان سفید رنگ در محدوده شرق تهران انجام شده است و کارآگاهان با مراجعه به محل های سرقت در نهایت موفق شدند پلاک انتظامی خودروی مورد استفاده شده در صحنه های سرقت را به دست بیاورند.
    رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی افزود : در ادامه تحقیقات میدانی کارآگاهان توانستند چهره یکی از سارق را که راننده خودرو مدل بالا بوده را شناسایی که پس از استعلام شماره پلاک خودرو و شناسایی مالک خودرو مشخص شد، چهره راننده سارق با چهره مالک خودرو مطابقت دارد و راننده خودرو، یکی از سارقان حرفه ای و فعال در سرقت لوازم خودرو می باشد .
    وی تصریح کرد: با سرنخ های بدست آمده طی گزارشی نتیجه تحقیقات انجام شده به مقام قضائی منعکس شد و دستور دستگیری یاسر 39 ساله اخذ و کارآگاهان در صبح نهم دی ماه برای دستگیری متهم به آدرس محل سکونت وی در شرق تهران اعزام و در یک عملیات پلیسی موفق شدند متهم دستگیر کنند.
    این مقام انتظامی گفت: با دستگیری متهم و انجام تحقیقات مقدماتی وی تاکنون بیش از200 فقره سرقت لوازم خودرو به همدستی دو تن از همدستانش به نام های حمید و رضا اعتراف کرده است.
    کارآگاه نثاری در ادامه گفت: تحقیقات پلیسی وارد مرحله تازه تری شد و کارآگاهان با شناسایی مخفیگاه همدستان یاسر در جنوب تهران موفق شدند در دو عملیات مستقل در پانزدهم فرودین ماه و هفتم اردیبهشت ماه امسال دستگیر و هر دو متهم به همکاری با یاسر در جرائم ارتکابی معترف شدند. 
    رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی گفت : با توجه به اعتراف صریح متهمان و کشف بیش از 5 میلیارد ریال اموال مسروقه از مخفیگاه آنان، هر سه متهم با صدور قرار قانونی روانه زندان شدند

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط