فونیکسریمکسبهتام

مدیر عامل شرکت خودرو سازی سایپا؛

۵۰ درصد تولیدات سایپا به خانواده پراید مربوط بود

عصر خودرو- سلیمانی گفت: در گروه خودروسازی سایپا ۵۰ درصد تولیدات به گروه خودرو‌های پراید مربوط است.

۵۰ درصد تولیدات سایپا به خانواده پراید مربوط بود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از باشگاه خبرنگاران، جواد سلیمانی مدیر عامل خودروسازی سایپا بیان کرد: یکی از برنامه‌های ما عمل به مسئولیت اجتماعی اجرای چنین طرح‌هایی است؛ فعالیت شرکت گام برای مدتی در کشور متوقف شده بود، اما امروز مجدد به همت افراد فعال در این حوزه شروع به کار کرد.

    او تصریح کرد: امیدوار هستیم ظرفیت تولید این مجموعه از 250 دسته سیمی که در شرایط فعلی تولید می‌کنند به بیش از هزار دسته سیم در روز دست پیدا کنیم که باعث ایجاد اشتغال برای 600 نفر می‌شود.

    او درباره اقدامات این شرکت برای تحقق جهش تولید گفت: تنوع خودرو یکی از مشکلاتی بود که صنعت خودرو با آن دست و پنجه نرم می‌کرد؛ ما امسال 3 مدل جدید خودرو را تولید و عرضه خواهیم کرد که به ترتیب وارد بازار خواهد شد.

    سلیمانی درباره خودکفایی در قطعات گفت: برنامه ریزی‌های کلانی انجام شده با وزارت دفاع و با شرکت‌های دانش بنیان انجام شده است؛ 120 پروژه کلان در نظر گرفته شده است که سال قبل 30 مورد از آن‌ها عملیاتی شد و امسال هم امیدوار هستیم حداقل 40 پروژه به تحقق کامل برسد.

    او درباره توقف تولید گروه خودروسازی پراید گفت: خودروسازی سایپا تنها خودروسازی بود که سال گذشته با اُفت تولید مواجه نشد؛ ما 50 درصد تولیدمان به گروه خودرو‌های پراید مربوط بود. خردادماه خط تولید جدید بدنه افتتاح خواهد شد و امیدوار هستیم با از مدار خارج شدن پراید خودرو‌های جدید جایگزین این کاهش تیراژ شوند.

    مدیرعامل سایپا درباره اجرای استاندارد یورو 5 بیان کرد: از نظر آلودگی استاندارد یورو 5 و یورو 4 تفاوت چندانی ندارند و کمتر از 1 درصد بر آلودگی هوا اثر خواهد گذاشت؛ عمده آلودگی به خودرو‌های سنگین مربوط است. فلزات مورد نیاز تولید این خودرو تنها در دو کشور جهان وجود دارد و ما با توجه به مشکلات تحریم و تامین ارزی که وجود داشت پشنهاد دادیم این موضوع یک سال تعویق بیفتد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو