فونیکسریمکسبهتام

مخالفت پلیس با اجرای طرح ترافیک در پایتخت

عصر خودرو- سردار رحیمی گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و میزان تراکم موجود در شهر تهران مخالف اجرای محدودیت‌های ترافیکی هستیم.

مخالفت پلیس با اجرای طرح ترافیک در پایتخت
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سرتیپ پاسدار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ که مهمان دویست و یازدهمین جلسه علنی شورای شهر تهران بود در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و میزان تراکم موجود در شهر تهران مخالف اجرای محدودیت‌های ترافیکی هستیم، اما انتظار ما از مردم این است که نکات بهداشتی را بیشتر رعایت کنند و از انجام سفر‌های غیر ضروری اجتناب کنند.

    فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه وضعیت شهر تهران‌ در حوزه کرونا نگران کننده است، گفت: تصمیم ستاد مقابله با ویروس کرونا مبنی بر لغو طرح های ترافیکی درست است و ما موافق بودیم فعلا در ناوگان حمل و نقل عمومی جمعیت کم باشد، اما توقع ما این است مردم رعایت کنند.

    او با تأکید بر اینکه همکاران ما از ساعت 9 صبح تا غروب درگیر ترافیک هستند، گفت: موافق اجرای طرح ترافیک نیستیم و خواسته ما با توجه به تراکم جمعیت رعایت کردن شهروندان در تردد‌های غیر ضروری است و با توجه به شیوع ویروس همه باید کمک کنند.

    سردار رحیمی گفت: مصوبه‌ای وجود دارد که یازده سال بر زمین مانده که این مصوبه برای شورای امنیت ملی است و باید کلانتری‌ها به 200 عدد برسد و در گام اول 40 کلانتری احداث شود که ما این مصوبه را بر اساس نیاز به شورای شهر و شهرداری تهران ارسال کردیم، اما باز هم امروز در صحن شورا حاضر شدیم که بگوییم با توجه به تمام محدودیت‌ها باز هم رتبه نخست در خدمت رسانی را دارا هستیم.

    فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: دریافت پرونده در بخش افسران ما خیلی بالاتر از میانگین کشوری است و این موضوع کیفیت را کاهش می‌دهد.

    تخصیص یک درصد بودجه شهر به پلیس
    سردار رحیمی ادامه داد: از شورای شهر تهران درخواست کردیم که می‌توان یک درصد از 33 هزار میلیارد تومان بودجه شهر تهران را صرف امنیت مردم کرد.

    او افزود: در بخش معتادان متجاهر مردم گلایه دارند و باید تمام امکانات شهر را بسیج کنیم. اگر 22 مرکز بهاران را فعال کنیم، آنگاه می‌توانیم گام بلندی برداریم که به عقیده من امروز فعالیت مجموعه بهاران دچار نقد است، زیرا شب معتادان می‌خوابند و روز رها می‌شوند که همین امر موجب آلودگی تعداد دیگری از افراد می‌شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو