فونیکسریمکسبهتام

نوید راه‌اندازی خط تولید کامیون کشنده در شیراز

عصر خودرو- معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس گفت: با پیگیری‌های انجام شده و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، به زودی شاهد افتتاح و آغاز فعالیت خط تولید کامیون کشنده در منطقه ویژه اقتصادی شیراز خواهیم بود.

نوید راه‌اندازی خط تولید کامیون کشنده در شیراز
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایرنا، ظفر افشون، چهارشنبه در جریان بازدید از این طرح در شیراز افزود: این کارخانه توسط سرمایه‌گذاران استان فارس ساخته شده و به زودی فاز نخست آن با ظرفیت تولید سالانه سه هزار دستگاه کامیون کشنده افتتاح خواهد شد.

    او ادامه داد: با اجرای طرح توسعه این کارخانه، شاهد تولید انواع تریلی با کاربری‌های مختلف نیز خواهیم بود.
    وی بیان کرد: با پیگیری‌ مسوولان این استان و اهتمام جدی سرمایه‌گذار، فاصله زمانی بین صدور جواز تاسیس و صدور پروانه بهره‌برداری این کارخانه کمتر از یک سال به طول انجامید که این موضوع با توجه به حجم سرمایه‌گذاری انجام شده، در کشور بی‌نظیر است.
    معاون استاندار فارس، میزان سرمایه‌گذاری ارزی و ریالی انجام شده توسط بخش خصوصی برای اجرای این پروژه را 10 و سه دهم میلیون یورو و 61 میلیارد تومان برشمرد.
    افشون گفت: با افتتاح این کارخانه در فاز نخست برای 100 نفر به شکل مستقیم اشتغال ایجاد خواهد شد.
    معاون اقتصادی استانداری فارس، با اشاره به فرسوده بودن ناوگان حمل و نقل جاده‌ای کشور اظهار داشت: افزون بر 30 هزار کامیون با عمر بیش از 25 سال در کشور وجود دارد که باید به تدریج از ناوگان حمل و نقل کشور کنار گذاشته شده و کامیون‌های نو جایگزین آنها شود.
    افشون گفت: همچنین با توجه به واحدهای تولیدی بزرگی که در دولت تدبیر و امید در کشور و استان فارس راه‌اندازی شده و یا در دست اجراست از جمله کارخانه آلومنیم جنوب، کربنات سدیم کاوه، فولاد و سیمان نی‌ریز و طرح توسعه فولاد کوار، ظرفیت بار جدید در این استان به طور محسوسی افزایش یافته که این موضوع نیز راه‌اندازی و بهره‌برداری هر چه سریع‌تر ازواحد تولید کامیون را توجیه‌پذیر می‌کند.
    وی، ابراز امیدواری کرد که تکمیل و راه‌اندازی این واحد تولیدی گامی مهم در تحقق شعار امسال مد نظر رهبر معظم انقلاب در استان یعنی جهش تولید باشد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو